Newsy

Grażyna Wolszczak: Z przyjemnością uczestniczę w Halloween. Kupuję słodycze dla dzieci, bo one mają z tego niesamowitą frajdę

2022-10-31  |  06:26

Grażynie Wolszczak i Sandrze Dorsz podoba się zwyczaj obchodzenia w Polsce Halloween i dlatego z dużą przyjemnością wykorzystują to święto jako pretekst do wspólnej zabawy z dziećmi z sąsiedztwa i ze znajomymi. Aktorka szykuje na ten dzień duży zapas słodyczy, by obdarować wszystkich, którzy tego wieczoru zapukają do jej drzwi. Z kolei modelka przygotowała na tę okazję specjalną stylizację, która doskonale wpisze się w upiorny klimat horrorów, zaświatów i maskarady.

Grażyna Wolszczak lubi poznawać nowe zwyczaje i święta zapożyczone z zagranicy. Jeśli przypadną jej one do gustu i może w nich uczestniczyć na „swoim podwórku”, to chętnie bierze w nich udział. Aktorka zapewnia też, że nie ma nic przeciwko temu, żeby tradycje z innych krajów przenoszone były na polski grunt.

– Z przyjemnością uczestniczę w Halloween. U mnie w bloku już wisi zaproszenie dla dzieci, że zbierają się tam o 18.00 i będą wędrować, więc muszę kupić słodycze, bo one mają z tego niesamowitą frajdę, więc ja też mam frajdę – mówi agencji Newseria Lifestyle Grażyna Wolszczak, aktorka.

Również Sandra Dorsz uważa, że każda okazja jest dobra do tego, by sprawić komuś radość, a jednocześnie samemu dobrze się przy tym bawić. Jej zdaniem w tym zabieganym świecie miło jest spędzić czas w gronie dobrych znajomych i oderwać się od codziennych problemów. Plusem Halloween jest również to, że można wykazać się kreatywnością i przygotować na ten wieczór nietuzinkową stylizację.

– Będę świętowała Halloween z moimi przyjaciółmi. Wybrałam sobie już nawet kostium, więc po prostu nie mogę się doczekać, jak się cała wystylizuję. Na ten moment nie zdradzę jednak, jaki kostium sobie przygotowałam, śledźcie moje social media i wtedy się dowiecie – mówi Sandra Dorsz.

Modelka pozostawia nutkę tajemnicy i niedopowiedzenia, ale zapewnia, że szykuje dla swoich obserwatorów pewną niespodziankę.

– Mamy przygotowane kręcenie jakiegoś fajnego materiału, żeby później się to fajnie oglądało naszym obserwatorom i nie ukrywam, że właśnie szykowanie tych stylizacji troszeczkę mnie kręci. Wydaje mi się, że jako stylistka również bym się odnalazła, więc w tym roku na pewno będziemy świętować, ale czy to będzie impreza? Raczej nie – mówi.

Halloween ma zarówno swoich zwolenników, jak i zagorzałych przeciwników. Jedni je uwielbiają, inni krytykują. Każdego roku o tej porze nie milkną dyskusje na temat tego, czy to amerykańskie święto powinno być obchodzone właśnie u nas. Sandra Dorsz uważa, że wszelkie takie spory są zupełnie niepotrzebne.

– Ja nie traktuję Halloween jakoś religijnie czy niereligijnie. Nie szukam tam nigdzie żadnego drugiego dna, tylko po prostu w tym czasie się przebieramy, bawimy, podjadamy słodycze i wszystko inne nie ma znaczenia. Nie patrzymy na to pod żadnym innym względem. Po prostu jest to spotkanie ze znajomymi, gdzie można się oryginalnie wystylizować i porobić fajne rzeczy – dodaje modelka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.