Mówi: | Doda, wokalistka Grzegorz Hyży, wokalista |
Grzegorz Hyży, Beata Jałocha i Łukasz Jakóbiak laureatami nagrody "Grube Ryby 2015"
Po jedenastu latach przerwy Radio Kolor przywróciło plebiscyt "Grube Ryby". Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Łukasz Jakóbiak, Grzegorz Hyży i Beata Jałocha. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystości z okazji 22. urodzin Radia Kolor.
"Grube Ryby" zostały przyznane w czterech kategoriach. Redakcja stacji wskazała po pięciu nominowanych w każdej z nich, a słuchacze zdecydowali któremu z kandydatów przypadnie nagroda. Za "Przebojowy głos" fani Radia Kolor uznali Grzegorza Hyżego, który w plebiscycie pokonał Melę Koteluk, Margaret, Dawida Podsiadło oraz Anię Wyszkoni. Oprócz statuetki otrzymał czek na 22 tys. zł, przeznaczone na sfinansowanie kampanii reklamowej na antenie Radia Kolor.
Pojawienie się na gali 22. urodzin Radia Kolor było dla Hyżego pierwszym krokiem do powrotu do pracy po urlopie, który spędził na Karaibach.
– Wróciliśmy kilka dni temu, żeby mieć rezerwę, aby się trochę uspokoić, dojść do siebie. Jednak amplituda temperatur jest dość duża, a już w niedzielę gramy bardzo ważny dla nas koncert, na którym zostanie mi wręczona długo wyczekiwana złota płyta. Nie mogę się już doczekać. Minęło już kilka miesięcy, bo została mi przyznana w listopadzie, natomiast czekaliśmy na odpowiedni moment – mówi Grzegorz Hyży w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Za „Grubą Rybę W sieci” słuchacza Radia Kolor uznali Łukasza Jakóbiaka, prowadzącego program "20 m2 Łukasza". W kategorii "Życie ze smakiem" nagroda przypadła Alinie Przewłockiej za znane w całej Warszawie rurki z bitą śmietaną sprzedawane w cukierni na Rondzie Wiatraczna. W kategorii "Największe serce" zwyciężył natomiast Cezary Wyszyński, prezes Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt – Viva!. W tym roku redakcja Radia Kolor wręczyła także nagrodę specjalną "Kobieta Koloru", której laureatką została Beata Jałocha.
Gala z okazji 22. urodzin Radia Kolor odbyła się w Opera Club w podziemiach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. Na uroczystości pojawiły się gwiazdy polskiej sceny muzycznej, m.in. Ania Dąbrowska, która kilka tygodni temu została ambasadorką Radia Kolor oraz Doda.
– Lubię Radio Kolor i zawsze chętnie pojawiam się na tego typu imprezach. Mam też to związek z muzyką, więc prędzej pojawię się na urodzinach radia niż na urodzinach restauracji – mówi Doda.
Plebiscyt "Grube Ryby" organizowany był w latach 1998 - 2004 z okazji kolejnych urodzin Radia Kolor. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Natalia Kukulska, Beata Kozidrak, Jolanta Kwaśniewska, Krystyna Czubówna, Jerzy Owsiak i Maciej Stuhr. Plebiscyt na nagradzać ludzi, którzy inspirują innych do działania, bawią i wzbudzają zainteresowanie.
Czytaj także
- 2025-03-21: Rośnie zainteresowanie białymi rybami jak dorsz czy mintaj. W Polsce zaledwie 5–10 proc. sprzedaży pochodzi ze zrównoważonych połowów
- 2024-12-19: Przed świętami Polacy wydają na ryby nawet dwa razy więcej niż w innych miesiącach. Konsumenci powinni sprawdzać, czy pochodzą one ze zrównoważonych połowów
- 2024-11-27: Beata Tadla: Ludziom się wydaje, że na wizji wkładamy jakąś maskę, żeby nie pokazywać swojego stosunku do tego, o czym mówimy
- 2024-10-14: Grzegorz Krychowiak: Mieszkam od lat we Francji i kultura tego kraju jest mi bliska jak polska. Poświęciłem bardzo dużo, żeby osiągnąć sukces
- 2024-09-30: Grzegorz Krychowiak: Wydaje mi się, że Wojtek Szczęsny zrezygnował z gry w reprezentacji, bo po prostu stwierdził, że już mu się nie chce
- 2024-11-14: Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-08-19: Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość
- 2024-08-22: Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować
- 2024-08-27: Agnieszka Hyży: W nowym programie mamy bardzo doświadczonych prowadzących jak Kasia Cichopek i Maciek Kurzejewski. Będą dla nas absolutnie cenną skarbnicą wiedzy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.