Newsy

Grzegorz Hyży, Beata Jałocha i Łukasz Jakóbiak laureatami nagrody "Grube Ryby 2015"

2015-02-06  |  06:50

Po jedenastu latach przerwy Radio Kolor przywróciło plebiscyt "Grube Ryby". Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Łukasz Jakóbiak, Grzegorz Hyży i Beata Jałocha. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystości z okazji 22. urodzin Radia Kolor.

"Grube Ryby" zostały przyznane w czterech kategoriach. Redakcja stacji wskazała po pięciu nominowanych w każdej z nich, a słuchacze zdecydowali któremu z kandydatów przypadnie nagroda. Za "Przebojowy głos" fani Radia Kolor uznali Grzegorza Hyżego, który w plebiscycie pokonał Melę Koteluk, Margaret, Dawida Podsiadło oraz Anię Wyszkoni. Oprócz statuetki otrzymał czek na 22 tys. zł, przeznaczone na sfinansowanie kampanii reklamowej na antenie Radia Kolor.

Pojawienie się na gali 22. urodzin Radia Kolor było dla Hyżego pierwszym krokiem do powrotu do pracy po urlopie, który spędził na Karaibach.

Wróciliśmy kilka dni temu, żeby mieć rezerwę, aby się trochę uspokoić, dojść do siebie. Jednak amplituda temperatur jest dość duża,  a już w niedzielę gramy bardzo ważny dla nas koncert, na którym zostanie mi wręczona długo wyczekiwana złota płyta. Nie mogę się już doczekać. Minęło już kilka miesięcy, bo została mi przyznana w listopadzie, natomiast czekaliśmy na odpowiedni moment – mówi Grzegorz Hyży w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Za „Grubą Rybę W sieci” słuchacza Radia Kolor uznali Łukasza Jakóbiaka, prowadzącego program "20 m2 Łukasza". W kategorii "Życie ze smakiem" nagroda przypadła Alinie Przewłockiej za znane w całej Warszawie rurki z bitą śmietaną sprzedawane w cukierni na Rondzie Wiatraczna. W kategorii "Największe serce" zwyciężył natomiast Cezary Wyszyński, prezes Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt – Viva!. W tym roku redakcja Radia Kolor wręczyła także nagrodę specjalną "Kobieta Koloru", której laureatką została Beata Jałocha.

Gala z okazji 22. urodzin Radia Kolor odbyła się w Opera Club w podziemiach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. Na uroczystości pojawiły się gwiazdy polskiej sceny muzycznej, m.in. Ania Dąbrowska, która kilka tygodni temu została ambasadorką Radia Kolor oraz Doda.

– Lubię Radio Kolor i zawsze chętnie pojawiam się na tego typu imprezach. Mam też to związek z muzyką, więc prędzej pojawię się na urodzinach radia niż na urodzinach restauracji – mówi Doda.

Plebiscyt "Grube Ryby" organizowany był w latach 1998 - 2004 z okazji kolejnych urodzin Radia Kolor. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Natalia Kukulska, Beata Kozidrak, Jolanta Kwaśniewska, Krystyna Czubówna, Jerzy Owsiak i Maciej Stuhr. Plebiscyt na nagradzać ludzi, którzy inspirują innych do działania, bawią i wzbudzają zainteresowanie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.