Newsy

Agata Młynarska: W ogóle nie interesują mnie medialne rozwody. Sama byłam ofiarą takiej medialnej piany i wiem, że to jest bardzo przykre

2019-04-04  |  06:23

Dziennikarka podkreśla, że rozstania znanych par zazwyczaj budzą dużo emocji i wywołują ogromne zainteresowanie mediów. W show-biznesie trudno się rozstać z klasą, po cichu i bez publicznego prania brudów. Najczęściej wszystko rozgrywa się na oczach milionów osób. Skłóceni partnerzy wzajemnie się oskarżają, czasami toczą też publiczną walkę o dzieci czy podział majątku. Dziennikarka sama przez to przechodziła, gdy rozpadały się jej małżeństwa, i przyznaje, że kosztowało ja to wiele nerwów i nieprzespanych nocy. 

Agata Młynarska wyjaśnia, że chętnie komentuje czyjeś dokonanie zawodowe, ale do życia prywatnego nie lubi się wtrącać. Dlatego też nie zamierza komentować medialnych rozwodów ani stawać po żadnej ze stron.

– Mnie w ogóle nie interesują medialne rozwody, nie rozumiem tego pojęcia. Na pewno nie zamierzam niczego takiego komentować. Sama byłam ofiarą takiej medialnej piany, która pojawiła się w momencie, kiedy się rozstawałam. Nie jest to nic miłego ani dla tych osób, które się rozstają, ani dla tych, które to czytają. To jest bardzo niskie i tak naprawdę bardzo raniące bohaterów tego przykrego zajścia, jakim jest rozwód, rozstanie. Jest to okropne – mówi agencji Newseria Agata Młynarska.

Dziennikarka podkreśla, że dla każdego rozwód czy rozstanie po wielu latach spędzonych razem jest traumą. Wiąże się z wieloma skrajnymi emocjami, a redaktorzy plotkarskich gazet i portali internetowych dodatkowo je podsycają kolejnymi artykułami, które czasem nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, a tylko szargają dobre imię bohaterów i ich rodzin.

– Wydaje mi się, że znane osoby, które się rozstają, rozwodzą na oczach wszystkich, muszą strasznie cierpieć i jest to dla nich na pewno bardzo nieprzyjemne. Nie mają w ogóle wpływu na to, co o nich piszą. A wydaje mi się, że to bardzo źle świadczy o tych, którzy piszą, że się wtrącają i wchodzą z butami w życie osobiste ludzi, którzy są znani i budzą ciekawość. Sama przez to przeszłam i bardzo tego nie popieram, nie akceptuję, uważam, że to jest po prostu pozbawione klasy – mówi Agata Młynarska.

Media szukają sensacji i chętnie komentują miłosne perypetie znanych osób, ale gwiazdy często też same wystawiają się na świecznik i dostarczają im informacji, publikując kontrowersyjne treści na swoich kontach społecznościowych czy udzielając wywiadów, w których opowiadają o życiu prywatnym.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.