Newsy

Agnieszka Kaczorowska stworzyła własne perfumy

2015-08-21  |  06:50

Tancerka niedawno świętowała 23. urodziny. Z tej okazji przyjaciółka zaprowadziła ją perfumerii, gdzie mogła stworzyć swój własny zapach. Agnieszka Kaczorowska była zachwycona taką możliwością, tym bardziej że uwielbia perfumy. Nie zamierza jednak tworzyć w przyszłości swojej własnej linii.

Trudno opowiadać o zapachu, ale czuję, że te perfum do mnie pasują. Kiedy się nimi psikam, to jestem bardziej pewna siebie i  mam jakąś taką moc – opowiada o stworzonym przez siebie zapachu Agnieszka Kaczorowska.

Tancerka nazwała perfumy Dziki Pocałunek. Przyznaje też, że od lat jest fanką zapachów.

Lubię różne zapachy, np. kawy, wanilii, różnego rodzaju jedzenia. Uwielbiam, jak ludzie pięknie pachną, sama  też lubię próbować różne zapachy, ale nie znam się na tym i nie zamierzam nigdy tworzyć swojej linii perfum. Zostawiam to tym, którzy się na tym znają – mówi gwiazda.

Agnieszkę Kaczorowską będzie można oglądać jesienią w 4. edycji polsatowskiego show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.