Newsy

Agnieszka Woźniak-Starak: Marzyłam o dziennikarstwie politycznym. Z drogi rozrywki trudno się jednak zawraca

2017-01-11  |  06:55

Dziennikarka nie zdecydowałaby się obecnie na pracę prezenterki serwisu informacyjnego. Twierdzi, że w przeszłości marzyła o dziennikarstwie politycznym, dziś jednak związana jest z branżą rozrywkową. Jej zdaniem z tej drogi kariery nie ma łatwego powrotu do dziennikarstwa politycznego lub newsowego. 

Agnieszka Woźniak ukończyła studia dziennikarskie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych w Warszawie. Pierwsze kroki w zawodzie stawiała w programach informacyjnych radiowej Jedynki. Jej marzeniem było wówczas dziennikarstwo polityczne. 

Pisałam nawet pracę dyplomową o dziennikarstwie politycznym i wywiadach z politykami, o Monice Olejnik w tej pracy też było, i o wszystkich dziennikarzach, którzy te wywiady przeprowadzają albo przeprowadzali – mówi gwiazda TVN agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.  

Od 2005 roku jej kariera zawodowa zaczęła jednak zmierzać w kierunku rozrywki. Dziennikarka pracowała m.in. przy porannym magazynie TVP1 „Kawa czy herbata”, śniadaniowy program TVP2 „Pytanie na śniadanie” oraz show-biznesowym formacie stacji TVN „Na językach”. W 2016 roku została gospodynią podróżniczego reality show stacji TVN „Azja Express”. 

– Los mną pokierował trochę inaczej, w stronę rozrywki, a to jest taka droga, z której trudno się zawraca – mówi Agnieszka Woźniak-Starak. 

Gwiazda TVN nie liczy już na zostanie drugą Moniką Olejnik, dlatego nie myśli o zmianie charakteru swojej pracy. Twierdzi, że raczej nie przyjęłaby obecnie propozycji poprowadzenia serwisu informacyjnego. Zbyt dobrze pamięta podobne i nie do końca udane eksperymenty z dziennikarzami z TVP. 

–  Chyba mnie już tam nie ma. Serwisy informacyjne bardzo chętnie oglądam, ale głową jestem kompletnie gdzie indziej – mówi Agnieszka Woźniak-Starak. 

Dziennikarka przygotowuje się obecnie do kolejnej edycji programu „Azja Express”, który stał się przebojem jesiennej ramówki stacji TVN. Zdjęcia do nowych odcinków mają ruszyć już wiosną 2017 roku. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.