Newsy

Aneta Todorczuk-Perchuć: dzieci podsuwają mi tematy do felietonów

2015-05-08  |  06:45

Aktorka Aneta Todorczuk-Perchuć, prywatnie mama 10-letniej Zosi i 5-letniego Stanisława zdradziła, że tematy do felietonów dla portalu MamaDu.pl podsuwają jej dzieci. Aktorka na razie pisanie traktuje jednak jako zabawę, choć w przyszłości nie wyklucza nawet napisania książki.

Pisząc felietony, korzystam dużo z życia, ponieważ moje dzieci same mi podsuwają tematy. Felietony są o tym, jak wygląda nasze życie. Mam już w zanadrzu następne tematy. Na razie to jest taka moja zabawa i sięganie do moich doświadczeń, ubarwianie po mojemu. Nie uważam się jednak za twórcę, nie jestem pisarzem, choć może kiedyś napiszę książkę – mówi Aneta Todorczuk-Perchuć w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Aktorka, a obecnie trenerka w programie „Mali Giganci” z portalem współpracuje od kwietnia. Felietony pisała już wcześniej, ale do szuflady.

Kiedyś dałam poczytać felietony mojej agentce, a ona stwierdziła, że trzeba to pokazać dalej. Tak zostałam zaproszona do współpracy przez Anię Muchę. Jestem z tego powodu szczęśliwa. Sama czytam i zaglądam na MamaDu.pl. Bardzo cenię kilka osób, które tam piszą, np. Małgosię Ohme. Cieszę się też, że są tak miłe opinie o moich felietonach i że to kogoś bawi –  mówi Aneta Todorczuk-Perchuć.

Zapowiada także, że nadal będzie starała się pisać z poczuciem humoru, a jej tytułem przewodnim wciąż będzie tytuł „matka polka”, zaczerpnięty z monodramu pt. „Matka Polka Terrorystka”, w którym gra na deskach warszawskiego Teatru Polonia.

–  Z założenia właśnie ta cała opowieść miała być o tym, jak jest naprawdę, bez ubarwiania, bez lukrowania – podkreśla aktorka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.