Newsy

Aneta Todorczuk-Perchuć: dzieci podsuwają mi tematy do felietonów

2015-05-08  |  06:45

Aktorka Aneta Todorczuk-Perchuć, prywatnie mama 10-letniej Zosi i 5-letniego Stanisława zdradziła, że tematy do felietonów dla portalu MamaDu.pl podsuwają jej dzieci. Aktorka na razie pisanie traktuje jednak jako zabawę, choć w przyszłości nie wyklucza nawet napisania książki.

Pisząc felietony, korzystam dużo z życia, ponieważ moje dzieci same mi podsuwają tematy. Felietony są o tym, jak wygląda nasze życie. Mam już w zanadrzu następne tematy. Na razie to jest taka moja zabawa i sięganie do moich doświadczeń, ubarwianie po mojemu. Nie uważam się jednak za twórcę, nie jestem pisarzem, choć może kiedyś napiszę książkę – mówi Aneta Todorczuk-Perchuć w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Aktorka, a obecnie trenerka w programie „Mali Giganci” z portalem współpracuje od kwietnia. Felietony pisała już wcześniej, ale do szuflady.

Kiedyś dałam poczytać felietony mojej agentce, a ona stwierdziła, że trzeba to pokazać dalej. Tak zostałam zaproszona do współpracy przez Anię Muchę. Jestem z tego powodu szczęśliwa. Sama czytam i zaglądam na MamaDu.pl. Bardzo cenię kilka osób, które tam piszą, np. Małgosię Ohme. Cieszę się też, że są tak miłe opinie o moich felietonach i że to kogoś bawi –  mówi Aneta Todorczuk-Perchuć.

Zapowiada także, że nadal będzie starała się pisać z poczuciem humoru, a jej tytułem przewodnim wciąż będzie tytuł „matka polka”, zaczerpnięty z monodramu pt. „Matka Polka Terrorystka”, w którym gra na deskach warszawskiego Teatru Polonia.

–  Z założenia właśnie ta cała opowieść miała być o tym, jak jest naprawdę, bez ubarwiania, bez lukrowania – podkreśla aktorka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.