Newsy

Anja Rubik: jak coś mi się podoba, dzwonię do projektanta i wysyła on mi to

2014-02-07  |  07:15
Anja Rubik, którą już wiosną będzie można oglądać jako prowadzącą program „Project Runway”, od lat jest ceniona za świetne wyczucie stylu. Modelka nie podąża ślepo za trendami i nosi tylko to, co jej się podoba.

Anja Rubik przez wielu określana jest „ikoną stylu”. Na wielkie gale czy przyjęcia zakłada kreacje od najlepszych światowych projektantów, takich, jak Gucci czy Elie Saab.

Sądzę, że to jest bardzo istotne dla każdej kobiety, żeby nie śledzić tych trendów, tylko stworzyć swój własny styl. Jeżeli mi się coś podoba, to dzwonię do danego projektanta, mówię: słuchaj, prowadzę „Project Runway” w Polsce, założyłabym to. I oni mi to wysyłają – zdradza agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anja Rubik.

Anja Rubik zdaje sobie sprawę, jak ważnym elementem w modelingu jest ciało, dlatego chwali inne znane polskie modelki, które nie wstydzą się go eksponować.

–  Wszystkie nasze modelki, te za granicą, które odnoszą duże sukcesy, mają bardzo zdrowe podejście do swojego ciała i do nagości. Absolutnie się nie wstydzą swojego ciała. Od Małgosi Beli po Magdę Frąckowiak, Kasię Struss - wszystkie naprawdę świetnie się czują w swoim ciele – mówi Anja Rubik.

2 marca na antenie TVN ruszy polska wersja programu „Project Runway”, w którym o tytuł najlepszego projektanta będzie walczyć trzynastu kandydatów. Program poprowadzi Anja Rubik, którą wcześniej można było zobaczyć w innym modowym programie stacji – „Top Model. Zostań Modelką”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.