Newsy

Anna Bałon idzie na studia dziennikarskie

2013-10-09  |  11:15
 – Zaczynam studia Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w Wyższej Szkole Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie – ogłosiła niedoszła Top Model. Na co dzień, celebrytka prowadzi kursy dla przyszłych modelek i odchudza się na oczach widzów telewizji śniadaniowej.

Była modelka, której krotką karierę na wybiegach przerwał nagły problem z nadmiarem kilogramów, wykorzystuje zdobytą popularność i wciąż szuka swojego miejsca w polskim show biznesie. Najpierw planowała poświęcić się pracy z młodymi modelkami, Teraz występuje w telewizji śniadaniowej, gdzie przejdzie metamorfozę i schudnie na oczach całej Polski. Co więcej, częste występy w mediach skłoniły Bałon do podjęcia kolejnego wyzwania – studiów dziennikarskich.

Jak już wszyscy zauważyli, próbowałam, coś tam robiłam w tym kierunku. Nagrałam wywiad z Dawidem Kwiatkowskim, który umieściłam na YouTubie. Tam jest duża oglądalność, także mnie to zdziwiło, że dobrze w sumie to poszło. Pomyślałam dlaczego nie? – mówi Anna Bałon.

Sukces na Youtube zachęcił modelkę do dalszych kroków. Celebrytka zdecydowała się na studia dziennikarskie, gdzie nauczy się lepiej wypowiadać przed kamerą, poćwiczy dykcję oraz modulację głosu. 

 – Tam mają takie zajęcia a mówienie i pisanie jest bardzo potrzebne w branży, w której się obracam. Ja dużo piszę, czy to dla mediów czy na fan page – tłumaczy Bałon. 

Dziennikarstwo to nie pierwszy kierunek studiów modelki. Wcześniej celebrytka uczyła się na kierunku Marketing, Reklama i Nowe Media. Nie ma jeszcze swojego programu, ale na razie Annę Bałon i jej walkę z nadwagą można oglądać w „Dzień Dobry TVN”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.