Newsy

Anna Mucha: w moim mieszkaniu jest włoska kuchnia i szwedzkie meble, bo to są polskie pieniądze

2016-09-21  |  07:10

Aktorka lubi skandynawskie meble i akcesoria do wnętrz. Zdarza się jej robić zakupy w IKEI, twierdzi też, że nie zna polskiego domu, w którym nie byłoby mebli lub elementów wyposażenia z tej popularnej szwedzkiej sieci. Inspiracji do urządzania mieszkania aktorka szuka w czasopismach wnętrzarskich oraz internecie.

Anna Mucha od wielu lat jest zafascynowana Włochami i włoskim stylem życia. Fascynacja ta nie przekłada się jednak na sposób, w jaki gwiazda urządziła swoje mieszkanie. Partner aktorki, Marcel Sora, pochodzi ze Szwecji jego matka jest Polską, a ojciec miał włoskie korzenie. Mucha często jest więc pytana o to, czy w mieszkaniu ma włoskie meble i szwedzką kuchnię, czy odwrotnie.

– Śmieję się, że to jest ta druga opcja, czyli włoska kuchnia i szwedzkie meble, bo to są polskie pieniądze – mówi Anna Mucha agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Styl skandynawski to od kilku lat najpopularniejszy sposób urządzania wnętrz w Polsce. Polacy pokochali go za proste formy, naturalne tworzywa i piękne, jasne kolory. Zamiłowanie do szwedzkiego designu przekłada się na popularność mebli i akcesoriów z popularnej sieci sklepów IKEA. Anna Mucha twierdzi, że jej również zdarza się robić tam zakupy.

– Nie znam chyba domu w Polsce, który nie miałby czegoś, czegokolwiek, czy to są ściereczki w kuchni, czy to są kieliszki do wina, czy to jest obieraczka, która jest bardzo fajna, właśnie z IKEI – mówi aktorka.

Przy kreowaniu wystroju swojego mieszkania gwiazda lubi szukać inspiracji w branżowej prasie. Chętnie kupuje magazyny o tematyce wnętrzarskiej oraz katalogi poszczególnych firm. Przegląda też internet, począwszy od Instagrama, aby poznać najnowsze trendy światowe lub przyjrzeć się propozycjom największych projektantów.

– Uwielbiam kuchnię, w związku z czym w moim domu stoją książki gastronomiczne, kulinarne, wszelkiego typu recenzje różnych miejsc czy przepisy kulinarne – mówi Anna Mucha.

Aktorka chętnie bywa także na imprezach związanych z tematyką wnętrzarską. Niedawno obecna była m.in. na premierze nowego katalogu IKEA 2017.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.