Mówi: | Anna Piszczałka |
Funkcja: | modelka |
Anna Piszczałka: gdy zaczęłam robić karierę w modelingu, straciłam przyjaciółki
Modelka często spotyka się z negatywnymi komentarzami na temat swojej kariery zawodowej. Twierdzi, że z tego powodu odwróciły się od niej dawne przyjaciółki oraz niektórzy sąsiedzi z rodzinnej miejscowości. Zdaniem gwiazdy może to wynikać ze stereotypowego postrzegania modelingu oraz zazdrości.
Anna Piszczałka pochodzi z Gradówka w województwie dolnośląskim. W modelingu zaistniała dzięki udziałowi w programie „Top Model”, w którym zajęła 3. miejsce. Brała udział w pokazach takich projektantów jak Maciej Zień, Gosia Baczyńska i Eva Minge. Pracowała także w Mediolanie, gdzie uczestniczyła w sesjach zdjęciowych i pokazach mody. Modelka twierdzi, że nie wszyscy pozytywnie zareagowali na jej sukces zawodowy.
– Straciłam przyjaciółki. Teraz jak przyjeżdżam, spędzam czas z rodziną. Niestety, niektórzy sąsiedzi też negatywnie do tego podeszli – mówi Anna Piszczałka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Modelka twierdzi, że wielokrotnie spotykała się z negatywnymi komentarzami na temat jej kariery w modelingu. Jej zdaniem może to wynikać m.in. z nieznajomości tej branży i stereotypowego jej postrzegania. Większość ludzi spoza show-biznesu nie zna bowiem realiów panujących w modelingu. Gwiazda podkreśla, że wbrew powszechnym opiniom praca modelki jest dość trudna.
– Myślę, że jest fałszywy obraz modelingu i zazdrość. Ja się tym nie przejmuję, tylko ciężką pracą dochodzę do sukcesu. Nigdy się nie poddaję – mówi Anna Piszczałka.
Kariera w modelingu wiązała się dla gwiazdy z przeprowadzką do Warszawy. Piszczałka twierdzi, że początki życia w stolicy były dla niej dość trudne. W momencie rozpoczęcia pracy w charakterze modelki miała bowiem zaledwie 19 lat, wiodła zwykłe życie nastolatki i przygotowywała się do matury. W Warszawie poczuła się rzucona na głęboką wodę. Na początku często wracała więc do rodzinnej miejscowości, by odpocząć od szybkiego tempa życia w stolicy.
– Musiałam się do tego przyzwyczaić. Teraz już tęsknię za Warszawą. Jestem w tym rytmie, pracuję, studiuję. Już jest dobrze – mówi Anna Piszczałka.
Modelka nadal często wraca do rodzinnego domu, tęskni bowiem za swoimi bliskimi. Wystarczy jej jednak kilka dni odpoczynku i chętnie wraca do wielkomiejskiego życia. Nie przeszkadza jej nawet, że osoby takie jak ona bywają pogardliwie określane jako słoiki. Nie ukrywa, że nie pochodzi z Warszawy, nie wstydzi się swojego miejsca urodzenia.
– Rozumiem też, że ktoś może mieć takie zdanie, ale nie wiem, z czego to wynika. Każdy podróżuje, wiele osób wyjeżdża za granicę, przyjeżdża. Takie są czasy – mówi Anna Piszczałka.
Zdaniem gwiazdy Warszawa powinna wykorzystywać potencjał osób przyjezdnych. Uważa bowiem, że ludzie ci wnoszą coś nowego do życia miasta, a to jest zawsze zjawiskiem pozytywnym.
Czytaj także
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2025-02-18: Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
- 2025-01-16: Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
- 2025-01-07: Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
- 2025-01-14: Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy
- 2024-12-12: Sebastian Karpiel-Bułecka: Z zawodu jestem architektem, a muzyka to jest moja pasja. Nie byłem spięty, żeby za wszelką cenę zrobić wielką karierę
- 2025-01-08: S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
- 2024-12-03: Miuosh: Nie zawsze wygrywający muzyczne talent show robią potem dobre rzeczy. Często ci, którzy nie zaszli w nich daleko, są na scenie latami
- 2024-12-18: Piotr Szwedes: Teraz znowu zrobił się trend na brzydotę. Pokazujemy coś brudnego, siebie bez makijażu, że jesteśmy tacy prawdziwi
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.