Newsy

Anna Rusowicz: Nie miałabym problemu z aktorstwem. Dużo trudniej jest dobrze zaśpiewać, niż zagrać

2017-02-27  |  06:45

Artystka uważa, że praca wokalisty jest trudniejsza niż aktorstwo. Jej zdaniem każdy dobry piosenkarz ma zdolności aktorskie niezbędne na scenie, aktorzy muszą się natomiast uczyć warsztatu.

Anna Rusowicz do tej pory tylko raz pokazała się na dużym ekranie. W jednej ze scen filmu „Sztuka kochania” Marii Sadowskiej zaśpiewała, wraz z zespołem Mitch & Mitch, cover utworu Breakout „W co mam wierzyć”. W 1971 roku kawałek ten wykonywała Mira Kubasińska. Gwiazda nie wyklucza, że przyjęłaby także większą rolę. Jej zdaniem nie miałaby bowiem problemu z aktorstwem.

– Uważam, że dużo trudniej jest zaśpiewać dobrze, niż zagrać. Występowanie na scenie to też jest trochę gra aktorska i utalentowani wokaliści to mają – mówi Anna Rusowicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem artystki wokaliści mają wrodzone umiejętności aktorskie niezbędne w ich zawodzie. Kandydaci na gwiazdy teatru lub dużego ekranu, przynajmniej w dużej części, muszą się natomiast uczyć warsztatu aktorskiego.

– To jest moje zdanie, ale jest to kontrowersyjne, co mówię, więc można się z tym nie zgodzić – mówi Anna Rusowicz.

Film „Sztuka kochania” miał premierę 27 stycznia. W rolach głównych wystąpili Magdalena Boczarska, Eryk Lubos, Piotr Adamczyk oraz Justyna Wasilewska. W lutym ukazał się również soundtrack filmu, w którego skład weszło ponad dwadzieścia utworów, m.in. piosenka wykonywana przez Annę Rusowicz.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.