Newsy

Anna Samusionek: gazety nie informują o moich dokonaniach zawodowych, dlatego postanowiłam prowadzić bloga

2014-06-17  |  07:20
Anna Samusionek dołączyła do gwiazd, które za pośrednictwem bloga dzielą się z fanami swoimi pasjami, spostrzeżeniami i informacjami z życia zawodowego. Aktorka nie narzeka teraz na brak propozycji zawodowych – realizuje swój autorski projekt, gra w teatrze, próbuje sił jako konferansjerka. O wszystkich poczynaniach gwiazda na bieżąco informuje czytelników w kolejnych wpisach na blogu.
 
Aktorka chce przekazywać swoim fanom coś więcej niż tylko lakoniczne informacje o premierach filmowych czy terminach spektakli. Jej wpisy są obszerne i wzbogacone relacją fotograficzną.

Piszę o różnych rzeczach: o sprawach zawodowych, moich spostrzeżeniach, czasem o kulinarnych rzeczach, próbuję przemycić zamiłowanie do zdrowej kuchni wegetariańskiej. BlogStar ma ogromną liczbę wejść, więc to jest to, co bym chciała promować, bo tabloidy nie interesują kolejne premiery czy kolejne rzeczy, które robię, tylko raczej jakieś sensacje – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Samusionek, aktorka.

Anna Samusionek podkreśla, że w jej życie zawodowe nabrało teraz tempa. Aktorka angażuje się w wiele projektów i właśnie za pośrednictwem bloga stara się na bieżąco o  wszystkim informować fanów.

Tu jest okazja, żeby powiedzieć o tym, że dopiero co była premiera filmu krótkometrażowego „Mały palec” Tomka Cichonia, w którym grałam. W tej chwili jest także premiera spektaklu „Love Boutique”. Dopiero co wróciłam z festiwalu reżyserii filmowej w Świdnicy, gdzie prowadziłam galę, a jednocześnie miałam okazję zagrać swój autorski projekt „Pan Tadeusz na wesoło, czyli perypetie miłosne Tadeusza i Telimeny”. I właśnie o takich rzeczach chciałabym mówić fanom – tłumaczy Samusionek

Na BlogStarze regularne wpisy zamieszcza kilkanaście gwiazd, wśród nich m.in.: Olga Borys, Dorota Gardias, Olgierd Łukaszewicz i Rafał Brzozowski.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.