Newsy

Anna Wendzikowska: nie pokazuję twarzy mojej córki, bo nie chcę robić sensacji

2015-04-27  |  06:55

Nie chcę doprowadzić do patologicznego zainteresowania moją córką mówi Anna Wendzikowska. Nie wyklucza jednak, że wkrótce pokaże małą Kornelię publicznie, by zaspokoić ciekawość mediów. Na razie jednak oszczędnie publikuje rodzinne zdjęcia na Facebooku, nigdy nie pokazując twarzy dziewczynki.

Anna Wendzikowska została mamą w styczniu tego roku. Urodziła wówczas córkę, której dała na imię Kornelia. Mimo że ciąża i poród gwiazdy TVN wzbudzały ogromne zainteresowanie mediów, Wendzikowska nie zdecydowała się pokazać córki w sesji zdjęciowej dla żadnego magazynu. Oszczędnie publikuje też fotografie na portalach społecznościowych – zawsze dba o to, by twarz małej Kornelii była niewidoczna.

Jestem w kontakcie z fanami i istnieję dosyć wyraźnie na Facebooku i Instagramie, więc w naturalny sposób wrzucam zdjęcia dziecka. Nie chcę pokazywać twarzy, bo nie chcę z tego robić jakiejś takiej wielkiej sensacji. Myślę, że to po prostu w pewnym momencie jakoś musi się stać naturalnie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Wendzikowska.

Dziennikarka twierdzi, że decyzja o pokazaniu córki w mediach jest dla niej bardzo trudna. Zdaje sobie jednak sprawę z tego, że nadmiernie chroniąc prywatność Kornelii, może tylko podsycać zainteresowanie dziennikarzy.

Z jednej strony nie chcę się ukrywać, nie chcę mieć takiego poczucia, że muszę podejmować jakieś szczególne działania, żeby chronić swoje dziecko, bo myślę, że to też wprowadza patologię i jakąś taką niezdrową chęć mediów czy dziennikarzy, żeby sięgnąć w ten rejon, który ktoś tak właśnie skrzętnie zakrywa – mówi Anna Wendzikowska.

Gwiazda TVN nie ukrywa, że urodzenie dziecka było ogromną zmianą w jej życiu. Wynika to przede wszystkim z wzięcia całkowitej odpowiedzialności za drugiego człowieka, który nie poradzi sobie bez jej opieki i pomocy. Wendzikowska twierdzi, że musiała włożyć dużo energii w przystosowanie się do nowej sytuacji, nie było to jednak tak trudne, jak się obawiała przed porodem. Tym bardziej, że 4-miesięczna Kornelia jest bardzo grzecznym i spokojnym dzieckiem.

Trzeba się przyzwyczaić do mniejszej ilości snu, do tego, że pewne rzeczy trzeba robić sprawniej i do tego, że z pewnych rzeczy trzeba zrezygnować, bo nie ma się na nie siły, a doba nie jest z gumy. Muszę jednak przyznać, że obawy, które zrodziły się w mojej głowie pod wpływem opowieści moich koleżanek, nie sprawdziły się.

Pojawienie się na świecie małej Kornelii wprowadziło duże zmiany także w życie pozostałych domowników. Anna Wendzikowska przyznaje, że jej kot Bond jest nieco zdezorientowany nową sytuacją i nie wie jeszcze, co się wokół niego dzieje.

– Nie jest to za mądry kot, jest przeuroczy i fantastyczny, ale niestety nie należy do najinteligentniejszych zwierząt na świecie, co może jest dobre, bo czasami mądre koty są też jednocześnie złośliwe. Więc on czuje, że jest coś innego, rejestruje jej obecność, ale na razie zachowuje zdrowy dystans – mówi Anna Wendzikowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.