Newsy

Anna Wendzikowska spotka się z Leonardo DiCaprio

2013-12-12  |  09:25
Anna Wendzikowska przeprowadzi wywiady z gwiazdami filmu „Wilk z Wall Street” Martina Scorsese w Nowym Jorku. Dziennikarka jest bardzo podekscytowana, że będzie mogła osobiście porozmawiać z Leonardo DiCaprio.

„Wilk z Wall Street” opowiada prawdziwą historię Jordana Belforta (w tej roli Leonardo DiCaprio), złotego dziecka świata amerykańskich finansów. Belfort odniósł oszałamiający sukces i szybko stał się milionerem, ale nie był w stanie oprzeć się pokusom wielkiego świata. Kobiety, narkotyki, szalone imprezy, malwersacje podatkowe i zero odpowiedzialności – tak wyglądała jego codzienność.

– To chyba najlepszy wywiad, jaki mógłby mi się zdarzyć, z najwyższej półki i z pierwszej ligi – mówi Anna Wendzikowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka przyzwyczaiła się już do emocji, jakie towarzyszą dziennikarzom podczas spotkań z wybitnymi aktorami. Zamiast stresu Wendzikowska odczuwa pozytywną energię, która motywuje ją do działania.

– Ostatnio rozmawiałam na przykład z Julią Roberts. Usiadłam naprzeciwko niej i pomyślałam „ach, Jezu, nie mogę uwierzyć, że z tobą rozmawiam”. Ale to nie przekłada się na stres. To jest raczej taka pozytywna energia, lekka adrenalina – mówi.

"Wilk z Wall Street" zadebiutuje na ekranach polskich kin 3 stycznia.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.