Newsy

Anna Wendzikowska spotka się z Leonardo DiCaprio

2013-12-12  |  09:25
Anna Wendzikowska przeprowadzi wywiady z gwiazdami filmu „Wilk z Wall Street” Martina Scorsese w Nowym Jorku. Dziennikarka jest bardzo podekscytowana, że będzie mogła osobiście porozmawiać z Leonardo DiCaprio.

„Wilk z Wall Street” opowiada prawdziwą historię Jordana Belforta (w tej roli Leonardo DiCaprio), złotego dziecka świata amerykańskich finansów. Belfort odniósł oszałamiający sukces i szybko stał się milionerem, ale nie był w stanie oprzeć się pokusom wielkiego świata. Kobiety, narkotyki, szalone imprezy, malwersacje podatkowe i zero odpowiedzialności – tak wyglądała jego codzienność.

– To chyba najlepszy wywiad, jaki mógłby mi się zdarzyć, z najwyższej półki i z pierwszej ligi – mówi Anna Wendzikowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka przyzwyczaiła się już do emocji, jakie towarzyszą dziennikarzom podczas spotkań z wybitnymi aktorami. Zamiast stresu Wendzikowska odczuwa pozytywną energię, która motywuje ją do działania.

– Ostatnio rozmawiałam na przykład z Julią Roberts. Usiadłam naprzeciwko niej i pomyślałam „ach, Jezu, nie mogę uwierzyć, że z tobą rozmawiam”. Ale to nie przekłada się na stres. To jest raczej taka pozytywna energia, lekka adrenalina – mówi.

"Wilk z Wall Street" zadebiutuje na ekranach polskich kin 3 stycznia.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.