Newsy

Barbara Kurdej-Szatan zagra w spektaklu „Bromba w sieci”

2014-02-25  |  07:00
Barbara Kurdej-Szatan, aktorka znana z cyklu reklam telefonii komórkowej i serialu „M jak miłość”, rozwija również swoją karierę na deskach teatru. Gwiazdę można do końca marca oglądać w spektaklu „Deszczowa piosenka” w teatrze Roma, a w Dzień Kobiet w Teatrze 6. piętro odbędzie się premiera sztuki „Bromba w sieci” z jej udziałem.

Spektakl dla dzieci „Bromba w sieci”, napisany i wyreżyserowany przez Macieja Wojtyszko, opowiada o losach znanych z opowiadań postaci: Bromby, słynnych detektywów Kajetana Chrumpsa i kota Makawitego, poety Fikandra, jego muzy Malwinki i tajemniczego Pciucha. 

„Bromba w sieci” to spektakl idealny dla dzieci i dorosłych, którzy znają przygody tytułowego bohatera z dzieciństwa. Reżyseruje właśnie Maciej Wojtyszko, więc myślę, że każdy, kto wcześniej znał tę bajkę, z przyjemnością zobaczy ją w teatrze – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Kurdej-Szatan.

Spektakl będzie miał dość dużą obsadę. Oprócz Kurdej-Szatan występują m.in.: Paulina Komenda, Katarzyna Zawiślak-Dolny, Anna Kózka, Michalina Sosna, Klementyna Umer, Łukasz Borkowski, Kamil Dominiak i Mateusz Weber. Jest to pierwsze przedstawienie dla dzieci i młodzieży przygotowane przez Teatr 6. piętro.

Aktorkę można oglądać również w „Deszczowej piosence” w teatrze Roma, gdzie wciela się w postać groteskowej Liny Lamont.

Bardzo mi z tym źle. Uwielbiam grać ten spektakl, uwielbiam tę rolę, bo mogę się wyżyć, kaprysić, wydzierać się. Bardzo mi szkoda, że schodzi, ale taka jest specyfika teatru Roma. Gra się sezon, dwa, maksymalnie trzy i wchodzi następna produkcja – mówi Barbara Kurdej-Szatan.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.