Newsy

Cleo: marka Slavica bardzo dobrze się rozwija, planujemy kolejne kolekcje

2015-01-12  |  06:50

Cleo jest zadowolona z rozwoju marki Slavica, której jest współzałożycielką. Dotychczasowa kolekcja wkrótce poszerzy się o nowe wzory, niekoniecznie inspirowane polskim folkiem. Choć wokalistka na pierwszym miejscu nadal stawia muzykę, to podkreśla, że projektowanie dla marki Slavica jest spełnieniem jej marzeń.

Inspiracją do powstania marki Slavica były polskie stroje ludowe. Kolekcja koszulek, bluz i akcesoriów umiejętnie łączy tradycyjne, folkowe wzory ze współczesnymi krojami.

Nasza marka Slavica ma się bardzo dobrze. Wszystko zaczęło się od klimatu folkowego i pierwszych wzorów z naszej kolekcji Slavica. Najpierw były spódniczki, potem kolejne ubrania. Potem wszystko zaczęło trafiać na stronę Urbancity.pl, zaczęliśmy wprowadzać markę na rynek, a ona bardzo się spodobała – mówi Cleo w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Cleo przyznaje, że kolekcja jest spełnieniem jej marzeń, zawsze bowiem chciała stworzyć własną linię ubrań. Wokalistka twierdzi, że wkrótce poszerzy ofertę marki Slavica o kolejne projekty, nie podaje jednak konkretnego terminu. Projektuje tylko, gdy pozwala jej na to czas, bowiem na pierwszym miejscu stawia karierę muzyczną.

Na pewno znajdziecie T-shirty i bardzo ciekawe i dobre jakościowo bluzy. Nie wykluczmy nowych wzorów, i to nie tylko słowiańskich czy folkowych – zapowiada Cleo.

Marka Slavica zadebiutowała na rynku wiosną 2014 roku. Za projektowanie kolekcji odpowiedzialna była Cleo, a w doborze tkanin i rozwiązaniach krawieckich pomagała jej mama. W kolekcji znalazły się przede wszystkim spódniczka z elementami folkowymi, identyczna jak ta, w której wokalistka wystąpiła w teledysku do piosenki My Słowianie. Kolekcja szybko powiększyła się o koszulki, bluzy, spodnie i czapki z folkowymi nadrukami.

– Mam sentyment do tej spódniczki, ale powoli staram się od niej odchodzić. Po prostu dobrze mi się kojarzy, poza tym nasze folkowe wzory zawsze są takie energetyczne – mówi Cleo.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.