Mówi: | Cleo |
Funkcja: | wokalistka |
Cleo: marka Slavica bardzo dobrze się rozwija, planujemy kolejne kolekcje
Cleo jest zadowolona z rozwoju marki Slavica, której jest współzałożycielką. Dotychczasowa kolekcja wkrótce poszerzy się o nowe wzory, niekoniecznie inspirowane polskim folkiem. Choć wokalistka na pierwszym miejscu nadal stawia muzykę, to podkreśla, że projektowanie dla marki Slavica jest spełnieniem jej marzeń.
Inspiracją do powstania marki Slavica były polskie stroje ludowe. Kolekcja koszulek, bluz i akcesoriów umiejętnie łączy tradycyjne, folkowe wzory ze współczesnymi krojami.
– Nasza marka Slavica ma się bardzo dobrze. Wszystko zaczęło się od klimatu folkowego i pierwszych wzorów z naszej kolekcji Slavica. Najpierw były spódniczki, potem kolejne ubrania. Potem wszystko zaczęło trafiać na stronę Urbancity.pl, zaczęliśmy wprowadzać markę na rynek, a ona bardzo się spodobała – mówi Cleo w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Cleo przyznaje, że kolekcja jest spełnieniem jej marzeń, zawsze bowiem chciała stworzyć własną linię ubrań. Wokalistka twierdzi, że wkrótce poszerzy ofertę marki Slavica o kolejne projekty, nie podaje jednak konkretnego terminu. Projektuje tylko, gdy pozwala jej na to czas, bowiem na pierwszym miejscu stawia karierę muzyczną.
– Na pewno znajdziecie T-shirty i bardzo ciekawe i dobre jakościowo bluzy. Nie wykluczmy nowych wzorów, i to nie tylko słowiańskich czy folkowych – zapowiada Cleo.
Marka Slavica zadebiutowała na rynku wiosną 2014 roku. Za projektowanie kolekcji odpowiedzialna była Cleo, a w doborze tkanin i rozwiązaniach krawieckich pomagała jej mama. W kolekcji znalazły się przede wszystkim spódniczka z elementami folkowymi, identyczna jak ta, w której wokalistka wystąpiła w teledysku do piosenki „My Słowianie”. Kolekcja szybko powiększyła się o koszulki, bluzy, spodnie i czapki z folkowymi nadrukami.
– Mam sentyment do tej spódniczki, ale powoli staram się od niej odchodzić. Po prostu dobrze mi się kojarzy, poza tym nasze folkowe wzory zawsze są takie energetyczne – mówi Cleo.
Czytaj także
- 2020-09-25: Paula Tumala: Dzięki Donatanowi moje życie nabrało kolorów. Wiele kobiet chciałoby być na moim miejscu i jestem mu dozgonnie wdzięczna, że wybrał mnie jako Słowiankę
- 2019-12-10: Cleo: „The Voice Kids” to skarbnica talentów. Dzieci ocenia się najtrudniej
- 2019-12-02: Cleo: Występ Viki Gabor to pełna profeska. Jestem zafascynowana jej niesamowitym talentem
- 2017-05-12: Cleo: „My Słowianie” w greckiej telewizji bardzo poprawiło mi humor. Świetnie to wyszło
- 2017-05-18: Cleo: niebawem pojawią się moje kolejne single. Mam już dużo utworów nagranych, ale planuje jeszcze nakręcić teledyski
- 2015-12-29: Gwiazdy lubią pracować w sylwestra. Agnieszka Kaczorowska, Stefano Terrazzino i Cleo wystąpią podczas Sylwestrowej Mocy Przebojów 2015
- 2015-08-31: Cleo: Udział w „Tańcu z Gwiazdami” to spełnienie marzeń. Od dziecka chciałam tańczyć
- 2015-06-08: Cleo: Monika nas godnie reprezentowała. Widzów Eurowizji mógłby oczarować LemON
- 2015-01-16: Cleo: brakuje mi czasu na solową karierę
- 2014-08-29: Agustin Egurrola autorem choreografii do ceremonii otwarcia mistrzostw świata w piłce siatkowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.