Newsy

Dawid Kwiatkowski zatrudnił policję i ochroniarzy, żeby pilnowali fanów podczas spotkań z nim

2013-12-20  |  09:00
Dawid Kwiatkowski, debiutujący 17–letni wokalista pop, ma już ponad 185 tys. fanów na Facebooku i właśnie zaczął odczuwać skutki popularności. Dziewczyny wkradają się za kulisy i całują jego buty, na spotkaniach mdleją, a hejterzy nie szczędzą mu negatywnych komentarzy. Młody gwiazdor przekonuje, że potrafi sobie z tym radzić. Niedawno, na spotkanie z fanami w gdańskiej galerii handlowej, przyszedł w otoczeniu ochroniarzy i policjantów.

Piosenkarz, porównywany często do amerykańskiej gwiazdy pop Justina Biebera, właśnie zaczął odczuwać skutki popularności. Na spotkanie z fanami w gdańskiej centrum handlowym przyszedł więc w otoczeniu ochrony i policji.

Dziewczyny czasem tam mdleją. Policja jest przygotowana, żeby uspokajać je i ustawiać  – motywuje swoją decyzję o zatrudnieniu funkcjonariuszy Dawid Kwiatkowski. – Chodzi też o duchotę i przepychanki.
 
Dodaje również, że nigdy nie wie, ile fanów przyjdzie na spotkanie z nim i  czasem po prostu nie starcza dla nich miejsca. Policja i ochroniarze muszą być więc przygotowani na różne sytuacje. W gdańskiej galerii pojawiły się tłumy i wręcz zablokowały centrum handlowe.
Hejterzy coraz bardziej aktywni
Wraz ze wzrostem liczby jego fanów, wzrosła też liczba atakujących go hejterów.

Hejterzy są już ze mną od dwóch lat, jak już stawałem się osobą rozpoznawalną w internecie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle piosenkarz – Ogólnie mnie to nie dotyka.

Jednak niedawno gwiazdor, opisując przyjazd do swojego rodzinnego miasta – Gorzowa Wielkopolskiego, wyznał na blogu (pisownia oryginalna):

„Najbardziej zirytowali mnie ludzie. Czy to na ulicy, czy gdzieś w lokalu, czy na przejściu dla pieszych, po prostu działali na mnie mega negatywnie. Pewnie zastanawiacie się czemu - a oto odpowiedź: dziesiątki postów na fejsie hejtujących moją osobę jak i moją drogę artystyczną, setki usłyszanych plotek wyciągniętych z ich ust i wszystko inne, co może być związane z nienawiścią do mojej osoby mimo tego, że pojawiła się możliwość powiedzenia mi co o mnie się myśli w twarz, wciąż została w internetach i w plotkach. I tak jest zawsze. Nie bolą mnie hejty, nie bolą złe słowa bez podstawy i nie bolą złe spojrzenia ludzi. Bolą mnie "niedociągnięcia formalne" jeśli chodzi o ten sposób zwrócenia na siebie odwagę - hejt. Nie wiem, czy jestem dobry w "hejtingu", bo jakoś szczególnie tego nie próbowałem, ale czy nie najlepszym uczuciem jest powiedzenie komuś prosto w oczy, że go się nienawidzi za coś tam za coś i za coś (nawet jeśli jest to powód typu *bo nosisz rurki*........)". 

Dawid Kwiatkowski 19 listopada wydał swoją debiutancką płytę 9893. Zanim krążek trafił na sklepowe półki, zamówienia na płytę złożyło 15 tys. fanów. Płyta błyskawicznie osiągnęła status złotej, a materiał zadebiutował na 1. miejscu polskiej listy przebojów OLiS.
Piosenkarz jest obecnie w trasie koncertowej po Polsce. Niedawno ukazał się kolejny singiel z jego debiutanckiej płyty pt: „Wytrzymać chcę”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.