Newsy

Dawid Woliński: w sylwestra bawić się będę w USA z Joanną Krupą

2016-12-23  |  06:55

Projektant już wkrótce wyjeżdża do Miami, gdzie spędzi prawie dwa tygodnie. W sylwestrową noc bawić się będzie w klubie należącym do męża Joanny Krupy. W kolejne dni zamierza się opalać na plaży i pływać w basenie. ​  

Dawid Woliński już po raz trzeci przywita nowy rok w towarzystwie Joanny Krupy i jej męża. W ostatnią noc 2016 roku ponownie bawić się będzie w klubie Mynt należącym Romaina Zago.

– Jest świetna muzyka, szalona atmosfera, wychodzimy o siódmej rano, jeśli wychodzimy – mówi projektant agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Juror programu „Top Model” w Miami zostanie do 10 stycznia. Czas ten zamierza przeznaczyć głównie na odpoczynek po pracowitym roku.

– Plaża, relaks, basen. Na pewno będę pływał, nie omieszkam wejść do wody mówi projektant.

Dawid Woliński i Joanna Krupa przyjaźnią się od dłuższego czasu. Modelka określa nawet projektanta mianem swojego „polskiego męża”. Krupa ceni również zawodowe osiągnięcia Wolińskiego i często pojawia się w kreacjach jego autorstwa. Sukienkę z jego atelier miała na sobie podczas imprezy marki Martini dwa tygodnie temu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.