Newsy

Doda o starciu z Agnieszką Szulim: poniosła ją wyobraźnia, specjalnie to rozdmuchała

2014-02-14  |  11:00
Doda ponownie atakuje Agnieszkę Szulim. Tym razem ostro komentuje reakcję dziennikarki na zajście w czasie gali Niegrzeczni 2014, gdzie miało dojść do starcia obu pań. – Wydaje mi się, że Agnieszka specjalnie to rozdmuchała, żeby wypromować swój program – ocenia wokalistka.

W środę wieczorem w jednym z chorzowskich klubów, po gali Niegrzeczni 2014 interweniowała policja. Piosenkarka Doda miała zaatakować dziennikarkę Agnieszkę Szulim.

Ciężko tutaj mówić o jakimkolwiek starciu. Nie chcę tego komentować, bo wydaje mi się, że Agnieszka Szulim specjalnie to rozdmuchała, żeby wypromować swój program. Myślę, że za bardzo ją poniosła wyobraźnia – mówi Doda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Po wydarzeniu Agnieszka Szulim napisała na swoim profilu na Facebooku: "Najważniejsze jest to, że w plebiscycie Niegrzeczni 2014 program "Na językach" wygrał w kategorii "Niegrzeczny program". (...) Reszta to rynsztok, w który wolałabym nie mieszać ani Was, ani siebie. Szok i tyle. Ja się nie biję. Nigdy na nikogo nie podniosłam ręki i nie zamierzam tego robić”.

Źródłem konfliktu między Dodą a Szulim miał być wypadek piosenkarki, z którego dziennikarka zażartowała sobie w programie „Na językach”. Wokalistka kilka miesięcy temu podczas koncertu nie została złapana przez fanów, gdy rzuciła się ze sceny. Doda uważa jednak, że zachowała się uczciwie.

Na pewno nie mam nic na sumieniu. Nie zrobiłam nic, co mogłoby w jakikolwiek sposób sprawić, że nie mogę sobie spojrzeć w oczy – mówi Doda.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.