Newsy

Ewa Wojciechowska: Polki są ciekawe ślubnych stylizacji gwiazd

2014-10-10  |  06:50
Mówi:Ewa Wojciechowska
Funkcja:dziennikarka, ekspert od show-biznesu
  • MP4
  • Śluby gwiazd cieszą się wielką popularnością wśród Polek, które chcą wiedzieć, jakie są obecne trendy w modzie ślubnej – sukniach, wiązankach, fryzurach i makijażu – uważa Ewa Wojciechowska, autorka bloga o życiu gwiazd. Na jej stronie znalazły się szczegóły ślubów Izabeli Janachowskiej, Anny Gzyry i Rozalii Mancewicz.

    Śluby gwiazd są tematem numer jeden na moim blogu. Ale to dzięki temu, że mam je na wyłączność. Wywiady z panną młodą robię często miesiąc przed jej ślubem. W przypadku Rozalii udało mi się też porozmawiać z Elą Wierzbicką, która ubierała ją do ślubu – mówi Ewa Wojciechowska, dziennikarka, ekspert od show-biznesu.

    Ewa Wojciechowska prowadzi bloga o tematyce związanej ze stylem życia, modą, show-biznesem, podróżami, urodą oraz przepisami kulinarnymi. Zamieszcza tam relacje z imprez, wywiady z gwiazdami oraz relacje ze ślubów gwiazd. Jak twierdzi, te ostatnie cieszą się ogromną popularnością wśród czytelniczek.

    Są ciekawe tego, jak ktoś wyglądał w dniu ślubu, jakie trendy panują, czyli co się zmieniło w modzie ślubnej przez ostatnie lata czy w ostatnim roku. Chcą porównać – być może – pannę młodą i jej suknię ślubną ze swoim ślubem. Są ciekawe tego, jaką gwiazda miała długość sukni, jakiego koloru, jaki welon, jakie buty, jaki makijaż, jak miała spięte włosy i jaki miała bukiet ślubny – to wszystko ma gigantyczne znaczenie dla kobiet. Bardzo się tym interesują i chcą wiedzieć na ten temat wszystko. Dlatego podaję tyle informacji i tak szczegółowo – tłumaczy dziennikarka.

    Dodaje, że w tym roku odbyły się śluby jej długoletnich znajomych, którzy zaprosili ją na swoje uroczystości i pozwolili o tym napisać.

    Jestem wdzięczna i bardzo im za to dziękuję. To jest też kwestia zaufania do mnie. Wiedzą, że nie napiszę niczego złego. Piszę o samych pozytywnych rzeczach, staram się pisać o sukcesach ludzi, o tym, co się fajnego i dobrego dzieje w ich życiu. I ślub jest właśnie takim wydarzeniem. To wielkie święto dla pary młodej i całej rodziny. I suknia ślubna – to jest po prostu temat magnes. Myślę, że wszystkie kobiety są ciekawe, jak będzie wyglądała w tym dniu osoba, którą znają z mediów. I tak było w przypadku Izy Janachowskiej, Ani Gzyry i Rozalii Mancewicz – powiedziała Ewa Wojciechowska podczas prezentacji trendów w makijażu na jesień 2014 w perfumerii Sephora.

    Ewa Wojciechowska kierowała działem Życie Gwiazd w magazynie „Flesz”, była redaktor naczelną portalu Plejada.pl, pracowała w tygodniku „Gala” oraz była reporterką programu „Dzień dobry TVN”. W 2012 roku odebrała nagrodę Kobieta Roku Glamour 2012 w kategorii kreatywna w biznesie.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.