Mówi: | Ewa Wojciechowska |
Funkcja: | dziennikarka, ekspert od show-biznesu |
Ewa Wojciechowska: Polki są ciekawe ślubnych stylizacji gwiazd
Śluby gwiazd cieszą się wielką popularnością wśród Polek, które chcą wiedzieć, jakie są obecne trendy w modzie ślubnej – sukniach, wiązankach, fryzurach i makijażu – uważa Ewa Wojciechowska, autorka bloga o życiu gwiazd. Na jej stronie znalazły się szczegóły ślubów Izabeli Janachowskiej, Anny Gzyry i Rozalii Mancewicz.
– Śluby gwiazd są tematem numer jeden na moim blogu. Ale to dzięki temu, że mam je na wyłączność. Wywiady z panną młodą robię często miesiąc przed jej ślubem. W przypadku Rozalii udało mi się też porozmawiać z Elą Wierzbicką, która ubierała ją do ślubu – mówi Ewa Wojciechowska, dziennikarka, ekspert od show-biznesu.
Ewa Wojciechowska prowadzi bloga o tematyce związanej ze stylem życia, modą, show-biznesem, podróżami, urodą oraz przepisami kulinarnymi. Zamieszcza tam relacje z imprez, wywiady z gwiazdami oraz relacje ze ślubów gwiazd. Jak twierdzi, te ostatnie cieszą się ogromną popularnością wśród czytelniczek.
– Są ciekawe tego, jak ktoś wyglądał w dniu ślubu, jakie trendy panują, czyli co się zmieniło w modzie ślubnej przez ostatnie lata czy w ostatnim roku. Chcą porównać – być może – pannę młodą i jej suknię ślubną ze swoim ślubem. Są ciekawe tego, jaką gwiazda miała długość sukni, jakiego koloru, jaki welon, jakie buty, jaki makijaż, jak miała spięte włosy i jaki miała bukiet ślubny – to wszystko ma gigantyczne znaczenie dla kobiet. Bardzo się tym interesują i chcą wiedzieć na ten temat wszystko. Dlatego podaję tyle informacji i tak szczegółowo – tłumaczy dziennikarka.
Dodaje, że w tym roku odbyły się śluby jej długoletnich znajomych, którzy zaprosili ją na swoje uroczystości i pozwolili o tym napisać.
– Jestem wdzięczna i bardzo im za to dziękuję. To jest też kwestia zaufania do mnie. Wiedzą, że nie napiszę niczego złego. Piszę o samych pozytywnych rzeczach, staram się pisać o sukcesach ludzi, o tym, co się fajnego i dobrego dzieje w ich życiu. I ślub jest właśnie takim wydarzeniem. To wielkie święto dla pary młodej i całej rodziny. I suknia ślubna – to jest po prostu temat magnes. Myślę, że wszystkie kobiety są ciekawe, jak będzie wyglądała w tym dniu osoba, którą znają z mediów. I tak było w przypadku Izy Janachowskiej, Ani Gzyry i Rozalii Mancewicz – powiedziała Ewa Wojciechowska podczas prezentacji trendów w makijażu na jesień 2014 w perfumerii Sephora.
Ewa Wojciechowska kierowała działem Życie Gwiazd w magazynie „Flesz”, była redaktor naczelną portalu Plejada.pl, pracowała w tygodniku „Gala” oraz była reporterką programu „Dzień dobry TVN”. W 2012 roku odebrała nagrodę Kobieta Roku Glamour 2012 w kategorii kreatywna w biznesie.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-05-05: Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-10-28: Martyna Wojciechowska: Sztuczna inteligencja zastępująca dziennikarzy i artystów to niepokojący trend. To prowadzi do dezinformacji
- 2024-11-21: Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.