Mówi: | Ewa Wojciechowska |
Funkcja: | dziennikarka, ekspert od show-biznesu |
Ewa Wojciechowska: Polki są ciekawe ślubnych stylizacji gwiazd
Śluby gwiazd cieszą się wielką popularnością wśród Polek, które chcą wiedzieć, jakie są obecne trendy w modzie ślubnej – sukniach, wiązankach, fryzurach i makijażu – uważa Ewa Wojciechowska, autorka bloga o życiu gwiazd. Na jej stronie znalazły się szczegóły ślubów Izabeli Janachowskiej, Anny Gzyry i Rozalii Mancewicz.
– Śluby gwiazd są tematem numer jeden na moim blogu. Ale to dzięki temu, że mam je na wyłączność. Wywiady z panną młodą robię często miesiąc przed jej ślubem. W przypadku Rozalii udało mi się też porozmawiać z Elą Wierzbicką, która ubierała ją do ślubu – mówi Ewa Wojciechowska, dziennikarka, ekspert od show-biznesu.
Ewa Wojciechowska prowadzi bloga o tematyce związanej ze stylem życia, modą, show-biznesem, podróżami, urodą oraz przepisami kulinarnymi. Zamieszcza tam relacje z imprez, wywiady z gwiazdami oraz relacje ze ślubów gwiazd. Jak twierdzi, te ostatnie cieszą się ogromną popularnością wśród czytelniczek.
– Są ciekawe tego, jak ktoś wyglądał w dniu ślubu, jakie trendy panują, czyli co się zmieniło w modzie ślubnej przez ostatnie lata czy w ostatnim roku. Chcą porównać – być może – pannę młodą i jej suknię ślubną ze swoim ślubem. Są ciekawe tego, jaką gwiazda miała długość sukni, jakiego koloru, jaki welon, jakie buty, jaki makijaż, jak miała spięte włosy i jaki miała bukiet ślubny – to wszystko ma gigantyczne znaczenie dla kobiet. Bardzo się tym interesują i chcą wiedzieć na ten temat wszystko. Dlatego podaję tyle informacji i tak szczegółowo – tłumaczy dziennikarka.
Dodaje, że w tym roku odbyły się śluby jej długoletnich znajomych, którzy zaprosili ją na swoje uroczystości i pozwolili o tym napisać.
– Jestem wdzięczna i bardzo im za to dziękuję. To jest też kwestia zaufania do mnie. Wiedzą, że nie napiszę niczego złego. Piszę o samych pozytywnych rzeczach, staram się pisać o sukcesach ludzi, o tym, co się fajnego i dobrego dzieje w ich życiu. I ślub jest właśnie takim wydarzeniem. To wielkie święto dla pary młodej i całej rodziny. I suknia ślubna – to jest po prostu temat magnes. Myślę, że wszystkie kobiety są ciekawe, jak będzie wyglądała w tym dniu osoba, którą znają z mediów. I tak było w przypadku Izy Janachowskiej, Ani Gzyry i Rozalii Mancewicz – powiedziała Ewa Wojciechowska podczas prezentacji trendów w makijażu na jesień 2014 w perfumerii Sephora.
Ewa Wojciechowska kierowała działem Życie Gwiazd w magazynie „Flesz”, była redaktor naczelną portalu Plejada.pl, pracowała w tygodniku „Gala” oraz była reporterką programu „Dzień dobry TVN”. W 2012 roku odebrała nagrodę Kobieta Roku Glamour 2012 w kategorii kreatywna w biznesie.
Czytaj także
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-05-05: Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-10-28: Martyna Wojciechowska: Sztuczna inteligencja zastępująca dziennikarzy i artystów to niepokojący trend. To prowadzi do dezinformacji
- 2024-11-21: Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.