Newsy

Izabella Krzan: jak już wejdę do sklepu, to trudno mnie stamtąd wyciągnąć

2017-01-02  |  06:45

Miss Polonia 2016 uwielbia zakupy. W galeriach handlowych jest w stanie spędzić nawet kilka godzin. Stara się jednak podchodzić do zakupów rozsądnie, aby ograniczyć wyrzuty sumienia z powodu kolejnego odzieżowego nabytku. 

Izabella Krzan ma wiele pasji  należą do nich m.in. sport, podróże oraz modeling, którym zajmuje się od dłuższego czasu. Najpiękniejsza Polka uwielbia też zakupy, zwłaszcza odzieżowe. 

– Jeżeli już wejdę do sklepu, to łatwo mnie stamtąd nie jest wyciągnąć – mówi Izabella Krzan agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Miss Polonia 2016 nie ukrywa, że na zakupach w galeriach handlowych jest w stanie spędzić nawet kilka godzin w ciągu dnia. Stara się jednak podchodzić do tego rozsądnie i nie ulegać zakupowej pasji zbyt często. 

– Staram się robić to rzadko, żeby nie mieć potem skrupułów, że znowu kupiłam tyle rzeczy, a szafa się nie domyka  – mówi Izabella Krzan. 

21-letnia Olsztynianka otrzymała tytuł Miss Polonia 2016 w listopadzie tego roku. Koronę odebrała z rąk Pauliny Krupińskiej, która nosiła ją przez ostatnie cztery lata. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.