Newsy

Joanna Horodyńska: Miley Cyrus to początkująca ikona mody. Polacy nie potrafią docenić nagości

2014-09-24  |  06:55

Joanna Horodyńska, która opublikowała niedawno swoje półnagie zdjęcia, jest zdania, że Polacy nie potrafią zachwycić się modnymi stylizacjami odkrywającymi ciało. Są one krytykowane i wyśmiewane. Tymczasem na świecie gwiazdy, które pokazują ciało, mogą liczyć na rzetelną ocenę.  Znane osoby potrafią to też robić z klasą.

Ostatnio Miley Cyrus na imprezie Alexandra Wanga miała tylko zakryte sutki kolczykami. To było na miejscu. Jeśli ktoś pojawiłby się tak na naszych salonach,  to byłby to obciach. Kiedy natomiast osoby, które zajmują się modą, mają coś odkrytego, to od razu też mają tyłek na wierzchu. Jesteśmy wrzuceni do tego samego worka. Na świecie tego nie ma. Takie osoby będą tylko na tych niższych jakościowo imprezach. U nas jest inaczej, bo to jest jeszcze mały rynek, niestety, długo z tego nie wyjdziemy, dlatego myślę, że trzeba robić swoje i tyle – mówi Joanna Horodyńska.

Prowadząca program „Gwiazdy na dywaniku” we wrześniu dwukrotnie opublikowała na swoim facebookowym profilu zdjęcia, na których pozuje tylko  w skórzanej kurtce oraz w samej bieliźnie. Opinie internautów były podzielone. Część gratulowała sesji, inni ją skrytykowali. Joanna Horodyńska tłumaczyła później, że półnaga sesja była formą terapii po przeżytej chorobie i miała na celu ją dowartościować.

Stylistka uważa, że trzeba wiedzieć, kiedy i jak pokazać ciało. Jej zdaniem umiejętnie zrobiła to właśnie Miley Cyrus.

To nie wyglądało fajnie, ale to jest artystka, występuje na scenie. Założyła, że ona teraz będzie taką młodą skandalistką i to się gdzieś broni. Uważam ją nawet za początkującą ikonę mody. To też była taka impreza, to była wielka moda – mówi Joanna Horodyńska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.