Newsy

Joanna Kurowska ma mnóstwo planów zawodowych

2015-06-16  |  06:50

Joanna Kurowska ma zapełniony grafik zawodowy do końca września. W lipcu wejdzie na plan kolejnej serii „Świata według Kiepskich”, a we wrześniu zaczyna zdjęcia do filmu fabularnego w reżyserii Bartosza Brzeskota. Wciąż będzie też grała w serialu „Klan”.

Mam dużo planów zawodowych – przyznaje aktorka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Aktorka weźmie m.in. udział w nowym filmie fabularnym w reżyserii Bartosza Brzeskota.

– Zaczynam zdjęcia we wrześniu. To będzie film kręcony nad morzem. Cieszę się. Gram tam jedną z głównych ról. To bardzo fajna rola i myślę, że spodoba się widzom – mówi Joanna Kurowska, jednak szczegółów jeszcze nie chce zdradzać.

Wcześniej, bo już w lipcu, aktorka trafi na plan zdjęciowy do nowych odcinków „Świata według Kiepskich”. Wciąż też będzie grała w serialu „Klan”. Aktorka przyznaje, że postać Lutki, w którą tam się wciela, różni się od niej jako osoby prywatnej

To zupełnie inna osobowość. Lubię jednak takie postaci, które są dalekie od mojej osoby, bo wtedy to jest kreacja. A jeżeli jest taka postać, która jest blisko mojej osobowości, to tylko jakby granie siebie – mówi Joanna Kurowska.

Aktorka do obsady „Klanu” dołączyła dwa lata temu jako Lutka, właścicielka salonu fryzjerskiego, która uwielbia plotkować.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.