Newsy

Joanna Kurowska: wiem wszystko o swingers night

2015-04-01  |  06:50

Joanna Kurowska występuje obecnie w warszawskim Teatrze Capitol w sztuce o swingersach zatytułowanej „Lunch o północy”. Jak zdradza aktorka, dobrze zna zjawisko swingers night, czyli wieczorków podczas których osoby uprawiają seks z przypadkowymi zaproszonymi gośćmi. Wiedzę na ten temat zdobywała u swego kolegi seksuologa Andrzeja Depko, który napisał o tym książkę. Gwiazda jest zszokowana zjawiskiem, nie rozumie go i nie mogłaby bawić się w ten sposób.

Kiedy nagrywałam program w TVN, spotkałam się ze swingersami. Oni mówią o seksie, jakby mówili o tym, gdzie można kupić dobry schab albo gdzie taniej kupić markowe buty. Byłam zszokowana – przyznaje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Aktorka obecnie wie dużo o zjawisku swingers night, ponieważ jej kolegą jest seksuolog Andrzej Depko, który pisząc książkę o swingersach, rozmawiał z nimi i odwiedzał kluby.

On mi o tym poopowiadał. Taki seks z nieznajomym jest oczywiście ciekawy, bo wszystko, co jest nowe, jest ekscytujące. Psychologowie jednak podkreślają, że na dłuższą metę to się nie sprawdza, bo człowiek dąży do miłości. Jeżeli ktoś się jednak spełnia w tym, chodzi mu tylko o seks, to nie ma co tego oceniać – tłumaczy Joanna Kurowska.

Przyznaje także, że sama nie umiałaby się w ten sposób bawić.

Pochodzę z tradycyjnej rodziny, więc nawet nie wyobrażam sobie, że tak może być. Jestem konstrukcją, która musi mieć kogoś bliskiego na dłuższy czas. Ale może to się zmienia, może właśnie tak będziemy kiedyś żyli – mówi.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.