Mówi: | Joanna Racewicz |
Funkcja: | dziennikarka |
Joanna Racewicz: dobry styl to hołdowanie klasyce z nutką ostrej przyprawy
Gwiazda stara się nie podążać ślepo za modowymi trendami, choć czasem sugeruje się nimi, wybierając garderobę. Lubi łączyć ponadczasową klasykę z mocnymi kolorami i kobiecymi fasonami. Zdaniem dziennikarki w modzie najważniejsze jest ubieranie się zgodnie z własnym gustem i osobowością.
Joanna Racewicz od kilku lat uważana jest za osobę obdarzoną wyjątkowym wyczuciem stylu. Dziennikarka stawia na klasyczny styl ubierania, nie stroni jednak od mocnych kolorów i eksponujących kobiecą sylwetkę fasonów. Uważa, że dobry styl to przede wszystkim ubieranie się w zgodzie z własną osobowością i z szacunkiem dla osób, z którymi będzie się przebywać, a także świadome korzystanie z propozycji projektantów i stylistów.
– Dobry styl jest słuchaniem mody, ale z zachowawczym krokiem wstecz, czyli nie podążaniem ślepym za trendami, tylko hołdowaniem klasyce z nutką ostrej przyprawy i oka do publiczności – mówi Joanna Racewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Zdaniem dziennikarki moda to rodzaj perpetuum mobile, a powtarzalność to jej nieodłączna cecha. Gwiazda zauważa, że w ostatnich czasach do łask projektantów wrócił m.in. styl militarny oraz kwiatowe printy. Twierdzi jednak, że nigdy nie kierowała się wyłącznie sezonowymi trendami, choć mają one tendencję do wracania po kilku latach. Nie ukrywa jednak, że zdarza jej się sugerować wytycznymi magazynów modowych i lifestyle'owych.
– Jakiś czas temu schowałam do szafy dżinsowe spodnie, takie a’la ABBA, a ostatnio odkryłam, kompletnie zafascynowana tym, że właśnie wróciły do mody. Pewnie je nałożę prędzej czy później, choć byłam przekonana, że już tego nigdy więcej nie zrobię – mówi Joanna Racewicz.
Dziennikarka przywiązuje dużą wagę nie tylko do stylizacji, lecz także pielęgnacji urody. Chętnie korzysta z zabiegów kosmetycznych lub medycyny estetycznej. Niedawno poddała się zabiegowi UVL, czyli wewnątrzżylnej terapii światłem laserowym. Zabieg działa odmładzająco na komórki ciała, wzmacnia układ krążenia i układ odpornościowy, a także dodaje energii. Gwiazda zastrzega, że jest to całkowicie bezpieczna, stosowana na całym świecie terapia.
– To jest sposób m.in. leczenia raków skóry, opatentowany dawno temu w Stanach Zjednoczonych, nagrodzony Noblem medycznym w latach bodaj 50. czy 60., więc naprawdę nie eksperymentuje sama na sobie – mówi Joanna Racewicz.
Dziennikarka skorzystała z zaproszenia dystrybutora technologii UVL. Przyznaje, że po zabiegu czuła się fantastycznie, nie wyklucza więc, że w przyszłości ponownie zdecyduje się na tego rodzaju terapię.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2025-01-28: Joanna Kurowska: Aktorstwo to jest niesprawiedliwy zawód. Jesteśmy ciągle oceniani, a nie mamy żadnego wsparcia
- 2025-01-20: Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
- 2024-11-29: Joanna Kurowska: Okres świąteczny daje ludziom poczucie bezpieczeństwa i jest takim powrotem do dzieciństwa. Nie czepiam się tego, że ktoś dekoruje swój dom już w listopadzie
- 2025-01-10: Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
- 2024-12-09: Joanna Kurowska: Lekarz w Stanach Zjednoczonych to jest ktoś, kto ma dom z basenem i jest milionerem. Medycy w Polsce muszą pracować na 13 etatów
- 2024-10-31: Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-06-07: Joanna Przetakiewicz: Jestem za otwarciem sklepów w niedzielę. To duże ułatwienie dla pracujących matek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.