Newsy

Karina Kunkiewicz: nie rozpoznaję za bardzo marek, więc podryw na luksusowe auto w moim przypadku byłby nieskuteczny

2017-05-17  |  06:42

Aktorka przyznaje, że pewnie czuje się za kierownicą, nie boi się jeździć nawet w ekstremalnych warunkach i na drodze raczej nie popełnia błędów. Najchętniej wybiera samochody małe, ale o nietypowych, a nawet śmiesznych kształtach. Nie sugeruje się bowiem marką, ale wyglądem danego modelu. Jej zdaniem podryw na auto to słaby chwyt. Sama nie zwróciłaby uwagi na mężczyznę, który próbowałby zaimponować jej w ten sposób.

Zdaniem Kariny Kunkiewicz dobry kierowca musi mieć wyostrzone wszystkie zmysły tak, by w każdej sekundzie zachować czujność. Sama znajomość Kodeksu drogowego nie wystarcza. Trzeba też przestrzegać przepisów i je szanować.

Uważam, że jestem świetnym kierowcą. Zresztą już bardzo wiele lat jeżdżę samochodem i z wielkim sukcesami – mówi agencji Newseria Karina Kunkiewicz.

Aktorka ma na swoim koncie chociażby udział w Rajdzie Kobiet Lancia Gran Turismo. A prywatnie marka samochodu nie jest dla niej żadnym wyznacznikiem, liczy się stylowy wygląd, funkcjonalność i bezpieczeństwo.

Podobają mi się samochody nietypowe – raczej jakieś małe, śmieszne. Nie jestem wielką fanką takich samochodów, na które wszyscy patrzą na ulicy, bo ja bym się wstydziła chyba. Poza tym bałabym się, że wszyscy patrzą: O! W taki samochód wsiadła, ciekawe jak jeździ! – mówi Karina Kunkiewicz.

Kunkiewicz podkreśla, że mężczyzna, który próbuje zrobić na kobiecie wrażenie tylko luksusowym samochodem lub brawurową jazdą, nie ma u niej żadnych szans.

Jeśli ktoś próbowałby mnie podrywać na samochód, to ja bym się chyba nie zorientowała, bo mi to kompletnie nie imponuje. Nie rozpoznaje za bardzo marek i nie zwróciłabym uwagi na to, że ten samochód jest jakiś wyjątkowy, więc to niestety nieskuteczne w moim przypadku – zdradza Karina Kunkiewicz.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.