Newsy

Karolina Malinowska o Natalii Siwiec: Jest równie piękna z zewnątrz, jak i w środku

2013-12-19  |  08:50
Karolina Malinowska i Natalia Siwiec są koleżankami. Modelki polubiły się od pierwszego spotkania. Łączą ich nie tylko wspólne zainteresowania, ale również zaangażowanie w akcje charytatywne. Obie panie mówią o sobie w samych superlatywach.

Spotkałyśmy w Łodzi chyba pierwszy raz. Na jakiejś imprezie. I tak sobie pomyślałam – ładna ta Siwiec. Podeszłam, zagadałam, nagle się okazało, że to fajna dziewczyna i miła – mówi agencji informacyjnej  Newseria Lifestyle Karolina Malinowska.

Malinowska nie szczędzi Natalii Siwiec komplementów.

Ta osoba jest równie piękna z zewnątrz, jak i w środku. To jest dziewczyna, która ma tak ogromne serce – dodaje Karolina Malinowska.

Panie wspólnie włączyły w przygotowanie świątecznej akcji charytatywnej „One Day” na rzecz dzieci z domów dziecka.

To jest po prostu niesamowite. Ty w ogóle powinnaś być elfem Świętego Mikołaja. Chociaż nie wiem, czy z takim wyglądem ktoś w ogóle by zwracał uwagę na Mikołaja – mówi Karolina Malinowska.

Natalia Siwiec ma wśród gwiazd opinią osoby miłej, sympatycznej i skromnej. Przyjaźni się z wieloma ludźmi showbiznesu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.