Mówi: | Karolina Malinowska |
Funkcja: | modelka |
Karolina Malinowska: skoro my, kobiety, mamy narzędzia do makijażu, to szkoda by było ich nie wykorzystać
Modelka jest zwolenniczką delikatnego i stonowanego makijażu. Lubi podkreślać oczy, głównie poprzez staranne wytuszowanie rzęs. Jej zdaniem taki makijaż pasuje każdej kobiecie.
Karolina Malinowska na co dzień nie stosuje pełnego makijażu. Uważa, że jako 33-latka jest jeszcze w wieku, w którym nie musi się mocno malować, by wyglądać promiennie i młodo. Nie oznacza to jednak, że nie lubi makijażu. Jej zdaniem każda twarz wygląda lepiej, gdy delikatnie podkreśli się oko lub usta makijażem.
– Skoro my, kobiety, mamy takie różne narzędzia, to szkoda by było ich nie wykorzystać – powiedziała Karolina Malinowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle podczas Sephora Trend Report.
Modelka stosuje bardzo delikatny makijaż w stonowanych odcieniach. Lubi podkreślać policzki oraz oczy. W makijażu, zarówno codziennym, jak i wieczorowym, zawsze akcentuje tylko jedną część twarzy, najczęściej oczy.
– Dobrze podkreślone, ładne, mieniące się oko z perfekcyjnie wytuszowanymi rzęsami to jest to, co pasuje do każdej kobiety i w każdym makijażu powinno być bardzo mocno podkreślone – mówi Karolina Malinowska.
Gwiazda śledzi sezonowe trendy w makijażu, nie podąża jednak za nimi bezrefleksyjnie. Jej zdaniem klucz do sukcesu, jakim jest dobry wygląd, jest umiar i umiejętność dopasowania trendów do własnej urody i osobowości. Z nowości proponowanych na sezon jesień–zima 2016/2017 modelce najbardziej spodobał się trend akcentujący oczy. Na czasie będą smoky eyes, jednak z większym naciskiem na dolną powiekę.
– To nie jest sezon dla nieśmiałych, ani jeżeli chodzi o makijaż, ani jeżeli chodzi o modę. Powracają lata 90. dosyć wyraźne w swojej formie. Ale to chyba fajne, bo zawsze szalejemy modowo latem, a tutaj jesień i zima przychodzą, kłaniają się i mówią: „dzień dobry, szykujemy dla was specjalny karnawał” – mówi Karolina Malinowska.
Drugim trendem na ten sezon są mocne, wyraziste usta. Wizażyści proponują pomadki w głębokich odcieniach bordo, czerwonego wina, burgunda, fuksji, a nawet zieleni, w matowym lub półmatowym wykończeniu.
Czytaj także
- 2025-04-25: Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-06: Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
- 2025-01-29: Karolina Pilarczyk: To jest karygodne, że ktoś ma kilkukrotnie zabrane prawo jazdy, a dalej pijany wsiada za kierownicę. Taka osoba powinna iść do więzienia
- 2025-02-20: Karolina Pilarczyk: Mamy świetnych sportowców w każdej dyscyplinie, tylko nie piłce nożnej. Rządzący ich nie dostrzegają i nie dają odpowiedniego wsparcia
- 2025-01-17: Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.