Newsy

Katarzyna Sowińska: przed ważną galą nie spędzam całego dnia, chodząc od fryzjera do makijażysty

2016-12-16  |  06:50

Na przygotowanie do ważnych imprez aktorka poświęca maksymalnie 2 godziny. Na więcej nie ma czasu, większą część dnia spędza bowiem w pracy. Najbardziej czasochłonnym elementem przygotować jest dla niej wykonanie wieczorowego makijażu – zajmuje to ok. 45 minut.

Katarzyna Sowińska nie należy do gwiazd, które poświęcają wiele godzin na przygotowanie się do dużej gali. Twierdzi, że stara się podchodzić do tego typu wyjść z dużym dystansem i nie popadać w przesadę. Zazwyczaj nie ma też czasu na długie przygotowania ze względu na liczne zobowiązania zawodowe.

Nie spędzam całego dnia, chodząc od fryzjera do makijażysty i nie przygotowuję się cały dzień do wielkiego wydarzenia. Po prostu przeważnie jestem cały dzień w pracy i około godziny 18 wracam do domu – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda zapewnia jednak, że stara się nie spieszyć, dlatego przygotowania do dużych wyjść zajmują jej zazwyczaj ok. półtorej godziny do dwóch. Najbardziej czasochłonne jest według niej wykonanie wieczorowego makijażu. Włosy aktorka przeważnie układa sobie sama, bez pomocy fryzjera.

– Make-up zajmuje około 4045 minut, później przez 1520 minut poprawiam włosy, coś tam podkręcę lokówką i potem już zakładam albo garnitur, albo sukienkę – mówi Katarzyna Sowińska.

Na wieczorne wyjścia gwiazda najczęściej wybiera bardzo kobiece, niekiedy dość odważne kreacje oraz makijaż podkreślający oczy. Jej stylizacje są zazwyczaj bardzo pozytywnie oceniane przez ekspertów z dziedziny mody.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.