Newsy

Katarzyna Wołejnio: zmarszczki dodają facetom męskości

2017-06-27  |  06:42

Zdaniem aktorki mężczyźni nie powinni eksperymentować z wyglądem. Gwiazda popiera ćwiczenia na siłowni, zabiegi medycyny estetycznej uważa jednak za przesadę. Twierdzi, że zmarszczki dodają panom męskości.

Katarzyna Wołejnio bardzo dba o wygląd. Kilka razy w tygodniu ćwiczy na siłowni, unika papierosów i alkoholu, poddaje skórę zabiegom pielęgnacyjnym w gabinetach kosmetycznych. Uważa, że mężczyźni również powinni się troszczyć o sylwetkę, np. trenując na siłowni, nie jest jednak zwolenniczką przesadnej walki z upływającym czasem.

– Mnie się podoba, gdy facet ma te swoje zmarszczki, wygląda naturalnie, dodaje mu to męskości. Jestem przeciwna temu, żeby mężczyźni zaczynali coś kombinować z urodą – mówi Katarzyna Wołejnio agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wygląd to jednak tylko jeden z aspektów, na które gwiazda programu „Żony Hollywood” zwraca uwagę w mężczyznach. Panowie muszą się bowiem odznaczać także określonymi cechami charakteru.

– Poczucie humoru jest bardzo ważne, też zrozumienie, żeby był uczuciowy, a najważniejsze jest zaufanie – mówi Katarzyna Wołejnio.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.