Newsy

Kolacja z Karoliną Szostak i Mateuszem Borkiem wystawiona na licytację w portalu aukcyjnym. Spotkanie odbędzie się w ekskluzywnej restauracji Modesta Amaro

2015-01-27  |  07:00

Kolacja z gwiazdami telewizji Polsat Sport w jednej z najlepszych polskich restauracji trafiła na aukcję organizowaną przez fundację Charytatywny Bal Dziennikarzy. W licytacji wieczoru w towarzystwie Karoliny Szostak i Mateusza Borka można brać udział do 6 lutego. Dochód z aukcji zostanie przeznaczony na pomoc dla potrzebujących dzieci.

Bal Dziennikarzy odbędzie się 7 lutego 2015 roku w Auli Dużej Politechniki Warszawskiej. Na scenie wystąpią Ewa Bem, Poparzeni Kawą Trzy, Mrozu i Areta Chmiel. Gospodarzami wieczoru będą Agata Młynarska, Kinga Rusin i Maciej Dowbor. Podczas imprezy odbędzie się aukcja przedmiotów podarowanych fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy. Na Allegro już teraz trwają licytacje, z których dochód przeznaczony zostanie na potrzeby dzieci pokrzywdzonych przez los. Na aukcji kupić można m.in. koszulkę piłkarską Jarosława Kreta, śniadanie w towarzystwie Doroty Wellman i Marcina Prokopa, oraz kolację z Karoliną Szostak i Mateuszem Borkiem.

Absolutnie jest to przyjemność. Fajne jest to, że możemy pomóc komuś tym, że z kimś innym miło spędzimy wieczór, że będziemy rozmawiali i będziemy kosztowali pyszne jedzenie. Takie akcje są bardzo miłe, dlatego w miarę możliwości i czasu staram się brać w nich udział. Uważam, że jeśli mogę w ten sposób pomóc, to jak najbardziej powinnam mówi Karolina Szostak w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Spotkanie z Karoliną Szostak i Mateuszem Borkiem odbędzie się w Atelier Amaro. Gwiazdy wybrały trzy ewentualne terminy w marcu, a konkretną datę ustali zwycięzca licytacji. Karolina Szostak przyznaje, że będzie to pierwszy tego typu wieczór w jej życiu. Gwiazda telewizji Polsat Sport nie stresuje się jednak, ponieważ najważniejszy jest dla niej szczytny cel, jakim jest pomoc potrzebującym dzieciom. Otuchy dodaje jej także fakt, że w kolacji weźmie udział także jej wieloletni kolega z pracy Mateusz Borek.

– Decyzja padła na Mateusza, akurat może ze względu na to, że najwięcej pytań było też o spotkanie z Mateuszem, bo on jest atrakcyjny dla mężczyzn również pod względem piłkarskim, bokserskim, ma tyle pasji i tyle różnych zainteresowań. Poza tym my też się chyba dobrze dogadujemy. Już widzę po wpisach na portalach społecznościowych, że część ludzi mówi: „A, ja bym wolał tylko z Karoliną”. A ktoś inny pisze: „A ja bym wolał tylko z Mateuszem”. Odpisałam oczywiście, że ja będę po prostu towarzyszyła Mateuszowi, jeśli ktoś uważa, że tylko z nim będzie mógł porozmawiać. Ale myślę, że usiądziemy we trójkę i będzie to naprawdę miły wieczórmówi Karolina Szostak.

Dla dziennikarki nie ma znaczenia, czy zwycięzcą licytacji okaże się kobieta czy mężczyzna. Najważniejszy jest dla niej charytatywny cel i możliwość spędzenia miłego wieczoru. Licytacja potrwa do 6 lutego 2015 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.