Newsy

Krystyna Mazurówna jest dumna, że jest wszystkie dzieci zostały artystami

2013-11-08  |  11:30
Krystyna Mazurówna cieszy się, że jej dzieci mogą w życiu robić to, co lubią. Wszyscy troje związani są z muzyką. Artystka nie ukrywa, że zrobiła wszystko, żeby mogli zrealizować swoje marzenia o karierze.

Krystyna Mazurówna jest matką kompozytora Kaspra Toeplitza, gitarzysty jazzowego Balthazara Bluteau i pianistki Ernestine Bluteau. Choreografka jest także babcią - jej syn Balthazar ma dwóch synów, zaś córka jedno dziecko. Mazurówna cieszy się, że jej dzieci są spełnione w życiu zawodowym.

– Mają wolne zawody, są szczęśliwi w tym, co robią. Jestem więc dumna i szczęśliwa. Starałam się, żeby moje dzieci robiły to, co sobie same wybrały. Tak się też stało. Jest to trójka muzyków, trójka artystów – mówi Krystyna Mazurówna w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Gwiazda na stałe mieszka w Paryżu, gdzie związana jest zawodowo z wieloma teatrami, m.in. "Élysées Montmartre”. Mazurówna podkreśla, że w karierze pomogła jej wrodzona odwaga.

 – Mało rzeczy się obawiam. Jeżeli już, to boję się tylko myszy, poza tym niczego – przyznaje artystka.

W Polsce Mazurówna jest znana głównie z roli jurorki w programie Polsatu "Got to dance. Tylko taniec", ale była także odpowiedzialna za choreografię piątej edycji "You Can Dance - Po prostu tańcz" emitowanego w 2009 roku w stacji TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.