Newsy

Macademian Girl: Monika Olejnik jest niesamowita. Uwielbiam jej nieszablonowe podejście do mody

2015-03-10  |  06:50
Mówi:Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl)
Funkcja:blogerka modowa, felietonistka w Onet Autorzy
  • MP4
  • W każdym wieku można wyglądać modnie i oryginalnie twierdzi Macademian Girl. Za odwagę w kreowaniu własnego wizerunku blogerka ceni Monikę Olejnik, która nie boi się mody i nie przejmuje się opiniami innych. Macademian Girl chciałaby, aby każda kobieta była tak kolorowa i miała tak nieszablonowe podejście do wieku i mody, jak gwiazda TVN i Radia Zet.

    Macademian Girl uważa, że prawdziwy styl nie ma wieku, a modą może się bawić każdy. Nie zgadza się z opinią niektórych stylistów, że w miarę upływu lat kobiety powinny rezygnować z awangardowych stylizacji na rzecz bardziej stonowanego wizerunku. Za przykład podaje 93-letnią Iris Apfel, amerykańską bizneswoman i ikonę stylu, znaną z ekstrawaganckich stylizacji, zamiłowania do ogromnych okularów oraz krwistoczerwonych paznokci i ust.

    – To są takie przykłady, które pokazują, że wiek nie ma znaczenia. Styl jest czymś, co jest zawsze i co będzie się przejawiało przez całe nasze życie, dlatego trzeba go kultywować, pielęgnować i nie przejmować się, że nam stuka ósemka z przodu, dziewiątka czy w niektórych przypadkach nawet setka. Życzę tego każdemu, żeby był kolorowy do ostatnich swoich dni – mówi Macademian Girl w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Blogerka uwielbia także Monikę Olejnik, nie tylko za jej dziennikarską inteligencję, lecz także za niepowtarzalny styl. Śledzi wszystkie jej stylizacje, zarówno te, w których dziennikarka pokazuje się na czerwonym dywanie, jak i te z telewizyjnego studia. Zdaniem Macademian Girl gwiazda TVN i Radia Zet zawsze prezentuje się rewelacyjnie i pokazuje, że w każdym wieku można wyglądać modnie i oryginalnie.

    – Ona uprawia dosyć poważany w Polsce zawód, a jednocześnie pokazuje, że moda jest obecna w życiu każdego z nas i to nie ma związku z zawodem, który wykonujemy, tylko to po prostu jest, albo w naszej osobie, albo nie, i u niej to zdecydowanie jest. Jest niesamowita, uwielbiam jej kolorowe i takie nieszablonowe podejście. Ona się ani nie boi mody, ani nie przejmuje się tym, co mówią ludzie – mówi Macademian Girl.

    Wśród większości stylistów Monika Olejnik cieszy się opinią osoby zawsze doskonale ubranej. Zdarzają się jednak również bardzo krytyczne recenzje jej stylizacji. Zdaniem Macademian Girl osoby o awangardowym stylu zawsze będą wzbudzać skrajne emocje. Przyznaje, że sama wielokrotnie odczuła brak akceptacji i zrozumienia swojego stylu ubierania.

    – Jeżeli robimy coś, co nie jest mainstreamowe i co nie odpowiada gustowi 80 proc. ludzi, którzy to oglądają, to trudno oczekiwać, że spotka się to z aplauzem. Natomiast jest to potrzebne i na świecie też tak jest. Na świecie ludzie, którzy mają niezwykły styl, zawsze się spotykają z bardzo różnymi opiniami. Ale myślę, że Monika Olejnik jest taką postacią, która naprawdę z przyjmowaniem krytyki nie ma żadnego problemu, bo ona robi swoje i wie, co robi mówi Macademian Girl.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Handel

    Firma

    Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

    Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

    Media

    Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

    Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.