Mówi: | Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl) |
Funkcja: | blogerka modowa, felietonistka w Onet Autorzy |
Macademian Girl: Monika Olejnik jest niesamowita. Uwielbiam jej nieszablonowe podejście do mody
W każdym wieku można wyglądać modnie i oryginalnie – twierdzi Macademian Girl. Za odwagę w kreowaniu własnego wizerunku blogerka ceni Monikę Olejnik, która nie boi się mody i nie przejmuje się opiniami innych. Macademian Girl chciałaby, aby każda kobieta była tak kolorowa i miała tak nieszablonowe podejście do wieku i mody, jak gwiazda TVN i Radia Zet.
Macademian Girl uważa, że prawdziwy styl nie ma wieku, a modą może się bawić każdy. Nie zgadza się z opinią niektórych stylistów, że w miarę upływu lat kobiety powinny rezygnować z awangardowych stylizacji na rzecz bardziej stonowanego wizerunku. Za przykład podaje 93-letnią Iris Apfel, amerykańską bizneswoman i ikonę stylu, znaną z ekstrawaganckich stylizacji, zamiłowania do ogromnych okularów oraz krwistoczerwonych paznokci i ust.
– To są takie przykłady, które pokazują, że wiek nie ma znaczenia. Styl jest czymś, co jest zawsze i co będzie się przejawiało przez całe nasze życie, dlatego trzeba go kultywować, pielęgnować i nie przejmować się, że nam stuka ósemka z przodu, dziewiątka czy w niektórych przypadkach nawet setka. Życzę tego każdemu, żeby był kolorowy do ostatnich swoich dni – mówi Macademian Girl w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Blogerka uwielbia także Monikę Olejnik, nie tylko za jej dziennikarską inteligencję, lecz także za niepowtarzalny styl. Śledzi wszystkie jej stylizacje, zarówno te, w których dziennikarka pokazuje się na czerwonym dywanie, jak i te z telewizyjnego studia. Zdaniem Macademian Girl gwiazda TVN i Radia Zet zawsze prezentuje się rewelacyjnie i pokazuje, że w każdym wieku można wyglądać modnie i oryginalnie.
– Ona uprawia dosyć poważany w Polsce zawód, a jednocześnie pokazuje, że moda jest obecna w życiu każdego z nas i to nie ma związku z zawodem, który wykonujemy, tylko to po prostu jest, albo w naszej osobie, albo nie, i u niej to zdecydowanie jest. Jest niesamowita, uwielbiam jej kolorowe i takie nieszablonowe podejście. Ona się ani nie boi mody, ani nie przejmuje się tym, co mówią ludzie – mówi Macademian Girl.
Wśród większości stylistów Monika Olejnik cieszy się opinią osoby zawsze doskonale ubranej. Zdarzają się jednak również bardzo krytyczne recenzje jej stylizacji. Zdaniem Macademian Girl osoby o awangardowym stylu zawsze będą wzbudzać skrajne emocje. Przyznaje, że sama wielokrotnie odczuła brak akceptacji i zrozumienia swojego stylu ubierania.
– Jeżeli robimy coś, co nie jest mainstreamowe i co nie odpowiada gustowi 80 proc. ludzi, którzy to oglądają, to trudno oczekiwać, że spotka się to z aplauzem. Natomiast jest to potrzebne i na świecie też tak jest. Na świecie ludzie, którzy mają niezwykły styl, zawsze się spotykają z bardzo różnymi opiniami. Ale myślę, że Monika Olejnik jest taką postacią, która naprawdę z przyjmowaniem krytyki nie ma żadnego problemu, bo ona robi swoje i wie, co robi – mówi Macademian Girl.
Czytaj także
- 2024-04-03: Monika Richardson: Nowy kolor włosów to nowa energia. Dzisiaj jestem ruda, ale jutro może wrócę do fioletowych
- 2024-03-28: Monika Richardson: Co roku na święta organizujemy zjazd rodzinny w pięknym dworku w Wielkopolsce. Do śniadania wielkanocnego siada 40 osób
- 2024-04-10: Monika Richardson: Zdecydowałam się sprzedać samochód i nie kupować nowego. Naprawa po ostatniej drobnej stłuczce kosztowała ponad 60 tys. zł
- 2024-04-23: Monika Richardson: Martwi mnie globalne ocieplenie klimatu. Zastanawiam się, jaki świat szykujemy dla naszych wnuków
- 2024-02-01: Monika Richardson: Jurek Owsiak to niezwykle szlachetny człowiek, który nikogo nie udaje. A to ważne w tym zalewie sztucznych influencero-celebrytów
- 2024-01-25: Monika Richardson: Każdego roku wspieram Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kiedyś przeznaczyłam na licytację swoją suknię ślubną, teraz proponuję wspólne zwiedzanie Szkocji
- 2024-03-11: Monika Richardson: Po 25 latach pracy w telewizji niełatwo było mi zmienić zawód. Teraz jestem nauczycielką języków obcych i uczę nawet polskiego uchodźców z Ukrainy
- 2024-02-14: Monika Richardson: Styl zarządzania własnym biznesem to skomplikowana sprawa. Mój styl jest partnerski – nie na kumpelę, ale i nie na złą babę czy żmiję
- 2024-02-07: Monika Richardson: Jeżeli miałabym wracać do telewizji, to tylko do mediów publicznych. W TVP panuje jednak większy chaos, niż zakładałam, i brakuje strategii wprowadzania zmian
- 2024-01-15: Monika Miller: Źle reaguję na stres, różne spiny i agresję. Te wszystkie dramy sprawiały, że dwa razy chciałam zrezygnować z programu „Królowa przetrwania”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.