Newsy

Macademian Girl: Monika Olejnik jest niesamowita. Uwielbiam jej nieszablonowe podejście do mody

2015-03-10  |  06:50
Mówi:Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl)
Funkcja:blogerka modowa, felietonistka w Onet Autorzy
  • MP4
  • W każdym wieku można wyglądać modnie i oryginalnie twierdzi Macademian Girl. Za odwagę w kreowaniu własnego wizerunku blogerka ceni Monikę Olejnik, która nie boi się mody i nie przejmuje się opiniami innych. Macademian Girl chciałaby, aby każda kobieta była tak kolorowa i miała tak nieszablonowe podejście do wieku i mody, jak gwiazda TVN i Radia Zet.

    Macademian Girl uważa, że prawdziwy styl nie ma wieku, a modą może się bawić każdy. Nie zgadza się z opinią niektórych stylistów, że w miarę upływu lat kobiety powinny rezygnować z awangardowych stylizacji na rzecz bardziej stonowanego wizerunku. Za przykład podaje 93-letnią Iris Apfel, amerykańską bizneswoman i ikonę stylu, znaną z ekstrawaganckich stylizacji, zamiłowania do ogromnych okularów oraz krwistoczerwonych paznokci i ust.

    – To są takie przykłady, które pokazują, że wiek nie ma znaczenia. Styl jest czymś, co jest zawsze i co będzie się przejawiało przez całe nasze życie, dlatego trzeba go kultywować, pielęgnować i nie przejmować się, że nam stuka ósemka z przodu, dziewiątka czy w niektórych przypadkach nawet setka. Życzę tego każdemu, żeby był kolorowy do ostatnich swoich dni – mówi Macademian Girl w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Blogerka uwielbia także Monikę Olejnik, nie tylko za jej dziennikarską inteligencję, lecz także za niepowtarzalny styl. Śledzi wszystkie jej stylizacje, zarówno te, w których dziennikarka pokazuje się na czerwonym dywanie, jak i te z telewizyjnego studia. Zdaniem Macademian Girl gwiazda TVN i Radia Zet zawsze prezentuje się rewelacyjnie i pokazuje, że w każdym wieku można wyglądać modnie i oryginalnie.

    – Ona uprawia dosyć poważany w Polsce zawód, a jednocześnie pokazuje, że moda jest obecna w życiu każdego z nas i to nie ma związku z zawodem, który wykonujemy, tylko to po prostu jest, albo w naszej osobie, albo nie, i u niej to zdecydowanie jest. Jest niesamowita, uwielbiam jej kolorowe i takie nieszablonowe podejście. Ona się ani nie boi mody, ani nie przejmuje się tym, co mówią ludzie – mówi Macademian Girl.

    Wśród większości stylistów Monika Olejnik cieszy się opinią osoby zawsze doskonale ubranej. Zdarzają się jednak również bardzo krytyczne recenzje jej stylizacji. Zdaniem Macademian Girl osoby o awangardowym stylu zawsze będą wzbudzać skrajne emocje. Przyznaje, że sama wielokrotnie odczuła brak akceptacji i zrozumienia swojego stylu ubierania.

    – Jeżeli robimy coś, co nie jest mainstreamowe i co nie odpowiada gustowi 80 proc. ludzi, którzy to oglądają, to trudno oczekiwać, że spotka się to z aplauzem. Natomiast jest to potrzebne i na świecie też tak jest. Na świecie ludzie, którzy mają niezwykły styl, zawsze się spotykają z bardzo różnymi opiniami. Ale myślę, że Monika Olejnik jest taką postacią, która naprawdę z przyjmowaniem krytyki nie ma żadnego problemu, bo ona robi swoje i wie, co robi mówi Macademian Girl.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.