Newsy

Maffashion: Schudłam tylko 3 kilogramy. Wróciłam do dawnej wagi

2014-04-11  |  07:10
Fani Julii Kuczyńskiej, znanej w świecie blogów modowych jako Maffashion, w ostatnim czasie zaniepokoili się wyglądem blogerki. Maffashion przyznała, że jest zdrowa, a zmianę wyglądu zawdzięcza ćwiczeniom i diecie.

Julia Kuczyńska zamieściła ostatnio na Instagramie serię zdjęć, w których prezentuje się w czarnej peruce. Fani zareagowali błyskawicznie, zwracając uwagę nie tylko na perukę, lecz także na drobniejszą sylwetkę Maffashion. Wśród komentarzy pojawiły takie, które wyrażały obawę o zdrowie blogerki. Kuczyńska wyjaśniła, że w ciągu 2,5 miesiąca miała wiele stresów i wróciła do swojej wagi sprzed 3 lat.

Schudłam 3 kilogramy, jestem drobna, więc to od razu widać. Ważę teraz dokładnie tyle samo, co 3-4 lata temu. W sumie trochę też zmieniłam nawyki żywieniowe. Na pewno jem więcej warzyw i owoców – mówi agencji informacji Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska.

Maffashion w ramach zmiany nawyków żywieniowych przestała pić kawę z mlekiem, ale za to nie może odmówić sobie lodów, od których jest uzależniona. Jednak nie tylko odpowiednia dieta pozwoliła jej wrócić do idealnej wagi.

Wdałam się na pewno w babcię. Nie tylko mam po niej sylwetkę, lecz także urodę. Wielu moich obserwatorów wie również, że uprawiałam dużo sportu. Trenował taniec kilka godzin dziennie, a dodatkowo robiłam też brzuszki i pompki – wylicza Maffashion.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.