Newsy

Magda Gessler: gdy nie ma przy mnie wizażystek, czuję się zagubiona

2014-04-07  |  07:05

Magda Gessler działa na najwyższych obrotach. Wystarczają jej trzy godziny snu, nie wie co to zmęczenie i uwielbia pracować. Znana restauratorka stara się żyć jak najaktywniej, tak, aby każdy dzień był wyjątkowy. W czasie wolnym zdarza jej się tęsknić za pracą.

Gwiazda przyznaje, że czasem nużą ją przygotowania do programów. Dwie godziny robienia makijażu i układania fryzury to czas, który chwilami z chęcią usunęłaby ze swojego grafiku. Jednak, kiedy nie ma nagrań, tęskni za wizażystkami dbającymi o jej wygląd na wizji.

–  Powiem szczerze, że jak jadę do męża, i nie mam tych dwóch pań, to jestem zagubiona  przyznaje restauratorka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Magda Gessler nigdy nie jest natomiast zagubiona w kuchni. W programie „Kuchenne rewolucje” od dziewięciu sezonów nieraz w brutalny sposób sprowadza polskich restauratorów na ziemię, wytykając im błędy oraz pomagając tchnąć nowe życie w ich gastronomiczny biznes.

–  Trzeba bronić swoich poglądów. Nie jesteśmy przyzwyczajeni do mówienia prawdy. Mówimy ją bardzo rzadko, najczęściej mówimy bardzo miłe rzeczy, a za plecami bardzo niemiłe –  mówi Magda Gessler.

Zdaniem Gessler szczerość to jedna z dróg do osiągnięcia szczęścia. Chociaż prawda może czasem zaboleć, to jednak ona jest najlepszym rozwiązaniem wszelkich problemów – zarówno tych w kuchni, jak i wszystkich innych w życiu.

To, co robię, jest moją pasją. Ja się nie męczę, nie chciałabym się poczuć zmęczona, nigdy mówi Magda Gessler.

Magda Gessler jest także jurorką polskiej edycji programu „MasterChef” oraz właścicielką i współwłaścicielką kilkunastu restauracji.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.