Newsy

Magda Gessler: Lara się nazywa Gessler i to może być powodem każdej nieprawdziwej plotki

2018-03-23  |  06:03

Gwiazda TVN bardzo krytycznie odnosi się do nierzetelnych informacji medialnych na swój temat. Podkreśla też, że fake newsy tworzone są również na temat Lary Gessler, tylko ze względu na łączące je pokrewieństwo.

Lara Gessler wyszła za mąż na początku września 2017 roku. Już w kilka dni po ślubie w mediach pojawiły się pogłoski o kryzysie w jej związku oraz niechęci panującej między panem młodym a Magdą Gessler. Gospodyni programu „Kuchenne rewolucje” nie komentuje tego rodzaju doniesień, domyśla się jednak przyczyny ich powstawania.

 O ile wiem i czuję jako mama, Lara ma bardzo dobry i szczęśliwy związek, a te rewelacje, o których piszą, nie są niczym ciekawym ani prawdziwym. Cóż, Lara nazywa się Gessler i to może być powodem każdej nieprawdziwej plotki – mówi Magda Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Restauratorka jest częstą bohaterką fake newsów. W ostatnich miesiącach prasa lifestyle'owa pisała nie tylko o jej rzekomym konflikcie z zięciem, lecz także zerwaniu współpracy ze stacją TVN oraz czekającej ją poważnej operacji biodra i rzekomym afrykańskim kochanku. Magda Gessler nie ukrywa niechętnego stosunku do mediów, które rozpowszechniają nieprawdziwe informacje na jej temat.

Chciałabym życzyć wszystkim redaktorom ogromnie dużo szczęścia, zdrowia i takiego mądrego myślenia, nieszukania takich newsów, które nie są sprawdzone, nie są udokumentowane – mówi restauratorka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.