Newsy

Magda Steczkowska: Nie jestem entuzjastką zakupów. Są jednak sklepy, w których lubię bywać

2018-10-23  |  06:26

Wokalistka lubi bawić się modą i najnowszymi trendami, ale nie należy do kobiet, które całe dnie spędzają na zakupach w butikach i galeriach handlowych. Nie ukrywa jednak, że ma swoje ulubione sklepy i co jakiś czas z przyjemnością przegląda ich kolekcje. Jesienią ma słabość do stylowych płaszczyków, ciepłych szali i botków.

– Są sklepy, w których lubię bywać, ale nie jestem entuzjastką zakupów. Całych dni nie spędzam na zakupach, ale są takie sklepy, które rzeczywiście regularnie odwiedzam, lubię obserwować, jak się zmieniają, jak ich kolekcje z roku na rok są coraz lepsze. Jeżeli chodzi o nasze polskie marki to jestem straszną patriotką. Zawsze najpierw wybieram polskie, a jeżeli już nie mogę nic znaleźć, co się rzadko zdarza, to dopiero idę dalej – mówi agencji Newseria Lifestyle Magda Steczkowska.

Wokalistka zdradza, że ma w swojej szafie ulubione części garderoby i dodatki na każdą porę roku. Wśród rzeczy must have na jesień są gustowne płaszcze i szale.

Uwielbiam płaszczyki i szale – każdą liczbę szali. Nie przepadam natomiast za czapkami, bo z reguły niestety źle w nich wyglądam. Ale wszystko, co ciepłe, czyli sweterki, szaliki, golfy, to jest to, co muszę mieć w dużych ilościach. No i wygodne buty – mówi Magda Steczkowska.

Magda Steczkowska przyznaje, że ma szacunek do ubrań, dlatego też te, których już nie nosi, nie trafiają na śmietnik.

– Zawsze byłam z tych osób, które dziesięć razy się zastanowią zanim coś wyrzucą, szczególnie ciuchy, to już muszą być nie do naprawienia. Nie chodzi może o skarpetki i tego typu sprawy, ale cała reszta owszem i jeżeli już wiem, że w tym nie chodzę, a dość często robię takie porządki w szafie, to moje przyjaciółki, moje siostry bardzo się cieszą. Poza tym już mam córkę w takim wieku, że jest właściwie wyższa ode mnie, więc non stop mi podbiera ciuchy. Więc jak coś wychodzi z mojej szafy, to na pewno idzie w dobre ręce i nigdy się nie marnuje – mówi Magda Steczkowska.

Piosenkarka podkreśla, że kupując ubrania, zawsze stara się dopasować je do swojej osobowości. Często stawia na klasykę, którą urozmaica ciekawymi detalami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.