Newsy

Magda Steczkowska: Nie jestem entuzjastką zakupów. Są jednak sklepy, w których lubię bywać

2018-10-23  |  06:26

Wokalistka lubi bawić się modą i najnowszymi trendami, ale nie należy do kobiet, które całe dnie spędzają na zakupach w butikach i galeriach handlowych. Nie ukrywa jednak, że ma swoje ulubione sklepy i co jakiś czas z przyjemnością przegląda ich kolekcje. Jesienią ma słabość do stylowych płaszczyków, ciepłych szali i botków.

– Są sklepy, w których lubię bywać, ale nie jestem entuzjastką zakupów. Całych dni nie spędzam na zakupach, ale są takie sklepy, które rzeczywiście regularnie odwiedzam, lubię obserwować, jak się zmieniają, jak ich kolekcje z roku na rok są coraz lepsze. Jeżeli chodzi o nasze polskie marki to jestem straszną patriotką. Zawsze najpierw wybieram polskie, a jeżeli już nie mogę nic znaleźć, co się rzadko zdarza, to dopiero idę dalej – mówi agencji Newseria Lifestyle Magda Steczkowska.

Wokalistka zdradza, że ma w swojej szafie ulubione części garderoby i dodatki na każdą porę roku. Wśród rzeczy must have na jesień są gustowne płaszcze i szale.

Uwielbiam płaszczyki i szale – każdą liczbę szali. Nie przepadam natomiast za czapkami, bo z reguły niestety źle w nich wyglądam. Ale wszystko, co ciepłe, czyli sweterki, szaliki, golfy, to jest to, co muszę mieć w dużych ilościach. No i wygodne buty – mówi Magda Steczkowska.

Magda Steczkowska przyznaje, że ma szacunek do ubrań, dlatego też te, których już nie nosi, nie trafiają na śmietnik.

– Zawsze byłam z tych osób, które dziesięć razy się zastanowią zanim coś wyrzucą, szczególnie ciuchy, to już muszą być nie do naprawienia. Nie chodzi może o skarpetki i tego typu sprawy, ale cała reszta owszem i jeżeli już wiem, że w tym nie chodzę, a dość często robię takie porządki w szafie, to moje przyjaciółki, moje siostry bardzo się cieszą. Poza tym już mam córkę w takim wieku, że jest właściwie wyższa ode mnie, więc non stop mi podbiera ciuchy. Więc jak coś wychodzi z mojej szafy, to na pewno idzie w dobre ręce i nigdy się nie marnuje – mówi Magda Steczkowska.

Piosenkarka podkreśla, że kupując ubrania, zawsze stara się dopasować je do swojej osobowości. Często stawia na klasykę, którą urozmaica ciekawymi detalami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.