Newsy

Magda Steczkowska wyda płytę z kolędami

2013-10-15  |  09:30
Członkini grupy Indigo – Magda Steczkowska – kończy nagrywać album z kolędami. Wokalistka nie kryje zadowolenia z finiszu prac nad płytą i dodaje, że w związku z nim szykuje dużą niespodziankę.

– Będę robiła duże wydarzenie, o którym nie mogę na razie nic więcej powiedzieć. Mogę zdradzić, iż będzie tam sporo znanych osób z różnych dziedzin życia, a będzie się to działo w okresie świątecznym. Efekt będzie zaskakujący. Mam nadzieje, że sprawa nie spali na panewce – mówi wokalistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Steczkowska dodaje, że rozpoczęła także prace nad kolejnym autorskim krążkiem.

– Cały czas zbieram materiały na nową płytę. Trochę to potrwa, ale już zaczęły się pierwsze przygotowania, więc jestem szczęśliwa i zadowolona – stwierdza Steczkowska.

Ostatnią pozycją w dyskografii Magdy Steczkowskiej jest nagrany wraz zespołem Indigo album „Pełnia” z 2012 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.