Newsy

Magdalena Antosiewicz: Jestem zwierzęciem medialnym. Nie stresuję się przed wywiadami

2017-01-19  |  06:55

Blogerka jest zadowolona ze swojego debiutu na antenie telewizji. Twierdzi, że świetnie czuje się w mediach i nie stresują ją wywiady. Chętnie ponownie pojawi się w telewizji w roli eksperta, jeśli dostanie taką propozycję. Planuje ponadto przekształcenie swojego bloga w portal modowy. 

Magdalena Antosiewicz gościła w programie „Pytanie na śniadanie” jako ekspertka od mody, tym razem męskiej. Wraz z Łukaszem Jemiołem i Mariuszem Pudzianowskim rozmawiała o tym, czego nie wypada założyć mężczyźnie. Dla autorki bloga Thirty Fashion był to pierwszy występ w telewizji innej niż internetowa.

– Było bardzo dobrze, w ogóle jestem chyba medialnym zwierzęciem, bo ja się mocno nie stresuję przed żadnym wywiadem. Wiadomo, telewizja publiczna to już jest ten high level, wysoki poziom, ale było przemiło mówi Magdalena Antosiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Blogerka zapewnia, że do swojego telewizyjnego debiutu podeszła na luzie. Jest zadowolona z efektu, podobnie jak jej fani. Na jej profilach w mediach społecznościowych, tuż po emisji programu „Pytanie na śniadanie”, pojawiło się wiele pozytywnych komentarzy.

– Niektórzy mówią, że telewizja pogrubia, może, nie wiem. Wszyscy mnie dzisiaj zobaczyli, mówią: O, schudłaś. Ja mówię: Nie, w telewizji wyglądam po prostu pulchniej mówi Magdalena Antosiewicz.

Wkrótce po wyjściu ze studia TVP blogerka opublikowała na Snapchacie film, w którym stwierdziła, że chciałaby się ponownie pojawić w porannym magazynie. Zapewnia, że chętnie przyjęłaby kolejną propozycję telewizyjnego występu w roli eksperta.

– Tych ofert jest coraz więcej, niedługo będę jako ekspert w takich już bardziej zamkniętych, nietelewizyjnych spotkaniach. A jak mnie zaprosi telewizja, to na pewno pójdę z chęcią mówi Magdalena Antosiewicz.

Gwiazda nie rezygnuje jednak z prowadzenia bloga. W 2017 roku jej zawodowym priorytetem ma być rozwój Thirty Fashion w ciągu dwóch lat blogerka chce przekształcić go w portal modowy.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.