Newsy

Magdalena Antosiewicz: Tamten rok był intensywny, więc byłam zmęczona. Już odpoczęłam i wracam z nową energią

2017-11-28  |  06:17

Pod koniec czerwca Magdalena Antosiewicz wyznała, że czuje się zmęczona częstym bywaniem na ściankach, dlatego też na jakiś czas znika z salonów po to, by odpocząć w gronie najbliższych. Wakacje okazały się bardzo owocnym czasem, blogerka naładowała akumulatory i teraz ogłosiła powrót – jednak, jak podkreśla nie do show-biznesu, tylko do swoich pasji, tzn. bloga i mody.

Robię przerwę od ścianek. Jestem zmęczona! Dwa miesiące przerwy tylko dla mnie i mojej rodziny – podkreślała przed wakacjami Magdalena Antosiewicz.

– Tamten rok był intensywny, więc byłam zmęczona, odpoczęłam, wracam. Ale wracam tak naprawdę nie do show-biznesu, ale do mojego bloga, którego kocham, który jest moją pasją. W na jakichś imprezach jestem bardzo rzadko. Żyję swoim prywatnym życiem, a showbiz jest gdzieś poza mną – mówi agencji Newseria Magdalena Antosiewicz, blogerka.

Blogerka przyznaje, że stara się być na bieżąco z nowinkami modowymi. Bacznie śledzi więc najnowsze trendy ze światowych wybiegów, a także propozycje polskich projektantów. Chętnie pokazuje się również na czerwonym dywanie.

– Na wszystkie imprezy, na fajne pokazy bardzo chętnie chodzę, uwielbiam modę, uwielbiam takie imprezy. Powiedziałam, że robię sobie przerwę ze względu na wakacje, na moje dzieci, na moje życie osobiste, zrobiłam sobie przerwę, ale wracam z energią, jak najbardziej tak – mówi Magdalena Antosiewicz.

Zdaniem Antosiewicz show-biznes wciąga i może uzależnić, dlatego warto podchodzić do niego z dystansem. Ścianki owszem mogą pomóc rozwinąć karierę i stać się bardziej rozpoznawalnym, ale poza tym trzeba też mieć coś w zanadrzu.

– Nigdy nie można powiedzieć, że ścianka przeszkodzi, ale jeżeli wchodzimy na mój Instagram, który naprawdę rośnie w górę i ludzie coraz chętniej mnie obserwują, coraz chętniej lajkują, to ścianki lajkują się najmniej. Najbardziej lajkują się moje zdjęcia fashion, które są ze stylizacji, ale na pewno ścianki w jakiś sposób też pomagają. Świadomość tego, że ktoś jest znany. wpływa na wejścia na mojego bloga – mówi Magdalena Antosiewicz.

Swojego bloga Thirty Fashion Magdalena Antosiewicz prowadzi z myślą o kobietach powyżej 35 roku życia. Szafiarka nie kryje satysfakcji z tego, że zdobywa coraz większą popularność i w ten sposób udaje jej się wypełnić niszę na polskim rynku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.