Mówi: | Maja Sablewska |
Funkcja: | doradca wizerunkowy |
Maja Sablewska: pracuję nad spełnieniem mojego kolejnego marzenia
Maja Sablewska nie zamierza wracać do muzyki i współpracy z gwiazdami. Stylistka postawiła na modę i w tym kierunku chce się rozwijać. Obecnie pracuje przy kampanii polskiej marki obuwniczej, której została ambasadorką, oraz nad kolejnym sezonem programu „Sablewskiej sposób na modę”. Planuje także realizację swojego kolejnego marzenia, nie chce jednak zdradzać szczegółów, ale przyznaje, że będzie to coś znacznie większego niż projekt telewizyjny.
– Muzykę zamieniłam na modę i wizerunek. Bardzo chciałabym pokazywać, że moda to nie jest ślepe podążanie za trendami, tylko moda to jest styl, coś bardzo ważnego – mówi Maja Sablewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Sablewska pracuje obecnie przy kampanii jesienno-zimowej kolekcji marki Carinii. Jest to polska marka obuwnicza, której Maja Sablewska jest ambasadorką i doradcą wizerunkowym. Nowa kolekcja utrzymana jest w najmodniejszych kolorach sezonu: czerni, ciemnej zieleni, bordo i granacie. Większość modeli to kozaki i botki na płaskim, średnim lub wysokim obcasie z charakterystycznymi dodatkami, takimi jak ćwieki, złote i srebrne okucia.
– Chcę mocno wypromować polskie obuwie w Polsce, pokazać, że buty mają być nie tylko modne, lecz także wygodne. Podpisałam kolejny kontrakt wizerunkowy z produktem, z którym się mocno utożsamiam. Przygotowuję się do kilku takich projektów na 2015 rok i cały czas dużo myślę o spełnieniu swojego kolejnego marzenia – mówi Maja Sablewska.
Gwiazda nie chce zdradzać szczegółów, przyznaje jednak, że nie będzie to kolejny projekt telewizyjny.
– Projekt telewizyjny już mam, jestem bardzo zadowolona ze współpracy z TVN Style. To coś dużo większego, związanego z modą i wizerunkiem. To będzie biznes, tyle powiem – mówi Maja Sablewska.
Obecnie gwiazdę można oglądać w trzecim sezonie jej autorskiego programu „Sablewskiej sposób na modę”. W każdą niedzielę o godzinie 13.20 na antenie telewizji TVN Style Sablewska przekonuje Polki, że mogę wyglądać pięknie i elegancko niezależnie od figury i wagi. Uczestniczkom programu gospodyni udziela nie tylko rad związanych z modą, lecz także pomaga radzić sobie z życiowymi problemami.
Czytaj także
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
- 2024-09-03: Jessica Mercedes: Mój brat został potrącony na pasach, mimo że miał zielone światło. Była to dla nas strasznie stresująca sytuacja
- 2024-09-24: Aleksandra Adamska: Mój kalendarz zapełniony jest po brzegi. Mam taką ilość zobowiązań zawodowych, że nie jestem już w stanie zrobić nic dodatkowego
- 2024-08-23: Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne
- 2024-12-02: Maja Sablewska: Czułam się wypalona, przeszłam terapię. Zaczęłam inwestować w siebie, w swoją psychikę i świadomość
- 2024-11-14: Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.