Mówi: | Maja Sablewska |
Funkcja: | doradca wizerunkowy |
Maja Sablewska: pracuję nad spełnieniem mojego kolejnego marzenia
Maja Sablewska nie zamierza wracać do muzyki i współpracy z gwiazdami. Stylistka postawiła na modę i w tym kierunku chce się rozwijać. Obecnie pracuje przy kampanii polskiej marki obuwniczej, której została ambasadorką, oraz nad kolejnym sezonem programu „Sablewskiej sposób na modę”. Planuje także realizację swojego kolejnego marzenia, nie chce jednak zdradzać szczegółów, ale przyznaje, że będzie to coś znacznie większego niż projekt telewizyjny.
– Muzykę zamieniłam na modę i wizerunek. Bardzo chciałabym pokazywać, że moda to nie jest ślepe podążanie za trendami, tylko moda to jest styl, coś bardzo ważnego – mówi Maja Sablewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Sablewska pracuje obecnie przy kampanii jesienno-zimowej kolekcji marki Carinii. Jest to polska marka obuwnicza, której Maja Sablewska jest ambasadorką i doradcą wizerunkowym. Nowa kolekcja utrzymana jest w najmodniejszych kolorach sezonu: czerni, ciemnej zieleni, bordo i granacie. Większość modeli to kozaki i botki na płaskim, średnim lub wysokim obcasie z charakterystycznymi dodatkami, takimi jak ćwieki, złote i srebrne okucia.
– Chcę mocno wypromować polskie obuwie w Polsce, pokazać, że buty mają być nie tylko modne, lecz także wygodne. Podpisałam kolejny kontrakt wizerunkowy z produktem, z którym się mocno utożsamiam. Przygotowuję się do kilku takich projektów na 2015 rok i cały czas dużo myślę o spełnieniu swojego kolejnego marzenia – mówi Maja Sablewska.
Gwiazda nie chce zdradzać szczegółów, przyznaje jednak, że nie będzie to kolejny projekt telewizyjny.
– Projekt telewizyjny już mam, jestem bardzo zadowolona ze współpracy z TVN Style. To coś dużo większego, związanego z modą i wizerunkiem. To będzie biznes, tyle powiem – mówi Maja Sablewska.
Obecnie gwiazdę można oglądać w trzecim sezonie jej autorskiego programu „Sablewskiej sposób na modę”. W każdą niedzielę o godzinie 13.20 na antenie telewizji TVN Style Sablewska przekonuje Polki, że mogę wyglądać pięknie i elegancko niezależnie od figury i wagi. Uczestniczkom programu gospodyni udziela nie tylko rad związanych z modą, lecz także pomaga radzić sobie z życiowymi problemami.
Czytaj także
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
- 2024-09-03: Jessica Mercedes: Mój brat został potrącony na pasach, mimo że miał zielone światło. Była to dla nas strasznie stresująca sytuacja
- 2024-09-24: Aleksandra Adamska: Mój kalendarz zapełniony jest po brzegi. Mam taką ilość zobowiązań zawodowych, że nie jestem już w stanie zrobić nic dodatkowego
- 2024-08-23: Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne
- 2024-12-02: Maja Sablewska: Czułam się wypalona, przeszłam terapię. Zaczęłam inwestować w siebie, w swoją psychikę i świadomość
- 2024-11-14: Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.