Newsy

Marcel Sabat: projektowanie ubrań daje mi możliwość rozwoju i poznawania nowych ludzi

2016-09-21  |  07:00

Aktor rozwija własną markę odzieżową. Twierdzi, że projektowanie mody daje mu możliwość rozwoju zawodowego i poznawania nowych ludzi. Sam prowadzi swoją firmę, oprócz projektowania zajmuje się rachunkami, a nawet pakowaniem zakupionych przez internautów modeli.

Marcel Sabat nie narzeka na brak propozycji zawodowych. Gra w serialu TVP „Komisja morderstw”, przygotowuje się do roli w filmie „Kamerdyner” Filipa Bajona, występuje także w spektaklu „Miłość i polityka” na deskach Teatru Kamienica. Od 2015 roku prowadzi także własną firmę odzieżową. Twierdzi, że lubi robić w życiu jak najwięcej, cierpi na permanentny niedosyt nowych wyzwań i nie cierpi nudy.

– Nuda rozleniwia, wszyscy o tym wiemy. Każdy z nas po to pracuje, żeby kiedyś sobie mógł powiedzieć, że okej, nie przeleżałem swojego życia, tylko coś zrobiłem – mówi Marcel Sabat agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktor twierdzi, że od wielu lat interesował się modą, a wiosną 2015 roku postanowił przekształcić tę pasję w kolejne wyzwanie zawodowe. Sam projektuje oferowane przez markę Marcel Sabat modele, uszycie ich zleca natomiast profesjonalnej krawcowej, nie ma bowiem umiejętności w tym zakresie.

– Dla mnie to też jest jakieś nowe przeżycie. To daje mi cały czas możliwość rozwoju, poznawania nowych ludzi mówi Marcel Sabat.

Gwiazdor „Kamieni na szaniec” zdecydował się na firmę jednoosobową, bez wspólnika. Współpracuje z fotografem i modelkami, jednak organizacja działalności firmy to wyłącznie jego zadanie.

– Wypełniam wszystkie te faktury, pakuję, a w międzyczasie się uczę tekstów na pamięć, gdzieś idę do teatru, spotykam się ze znajomymi, uwielbiam sobie ten czas jakoś umilać, żeby tego czasu było coraz mniej, ale żeby więcej robić w swoim życiu – mówi Marcel Sabat.

W ofercie marki aktora znajdują się ubrania basicowe, uszyte głównie z dzianiny, m.in. spodnie, kurtki typu bomber, oversize’owe koszule i tuniki, T-shirty, a także dodatki: czapki, plecaki, i worki. Modele te można kupić za pośrednictwem strony internetowej prowadzonej przez Marcela Sabata w tym celu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.