Newsy

Margaret nakręciła nowy teledysk

2013-12-17  |  08:40
Nowa płyta planowana na luty nie jest jedyną nowością, jaką przygotowała Margaret w najbliższym czasie. Piosenkarka nakręciła także teledysk do utworu z nadchodzącego krążka. Tym razem klip powstał w Polsce.

Do tej pory Margaret stworzyła dwa teledyski, a największą popularność przyniósł jej klip do utworu „Thank You Very Much” zrealizowany w Los Angeles. Jego reżyserem był Chris Piliero, znany ze współpracy z najważniejszym gwiazdami muzyki rozrywkowej. Wokalistka przyznaje, że zależało jej na jak najlepszym efekcie, dlatego tym razem też starannie dobierała ludzi do współpracy.

 – Nad nowym teledyskiem pracowałam z ekipą ponad 2,5 miesiąca, więc chwilę to zajęło. Niemniej wolę się nie śpieszyć i zrobić wszystko dobrze. Jestem strasznie wymagająca i do kręcenia teledysku chciałam znaleźć odpowiednie osoby. Kompletowanie składu było pierwszym etapem. Dalej było tworzenie scenariusza, sklejanie go oraz werbowanie osób do ról – stwierdza piosenkarka w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle.

Wideo do najpopularniejszego utworu piosenkarki wywołało spore kontrowersje z powodu licznych scen nagości. Przez długi czas serwis YouTube blokował dostęp do klipu. Margaret zdaje sobie sprawę z oczekiwań wobec najnowszej produkcji.

Obecnie nie mogę zdradzić, co będzie działo się w klipie, jednak mogę powiedzieć, że będzie kolorowo. Ostatnim teledyskiem postawiłam sobie poprzeczkę bardzo wysoko i mam nadzieje, że nie zejdę poniżej osiągniętego wcześniej poziomu – dodaje wokalistka.

Na dyskografię Margaret składa się jeden minialbum pt. „All I Need” wydany w lipcu 2013 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.