Newsy

Mariusz Totoszko przeprowadza się do Hiszpanii. Podpisał kontrakt z hiszpańską agencją muzyczną

2014-05-07  |  07:00
Wokalista grupy Volver, Mariusz Totoszko, przeprowadza się z Polski na południe Hiszpanii. To właśnie tam zacznie nową drogę muzyczną. Wokalista podpisał umowę z jedną z największych hiszpańskich agencji muzycznych. 

Mariusz Totoszko, wokalisty grupy Volver i uczestnik programu telewizyjnego "Twoja twarz brzmi znajomo”, zdecydował się rozpocząć karierę muzyczną na Półwyspie Iberyjskim.

Hiszpania to jest niespodzianka, to nowy dom i szukanie nowej drogi muzycznej. Duża agencja odezwała się do mnie, są bardzo zainteresowani, podekscytowani Polakiem, który będzie mógł śpiewać po hiszpańsku – mówi agencji informacyjnej wokalista Mariusz Totoszko.

Wokalista przyznaje, że od dwóch lat wzbudza zainteresowanie swoimi umiejętnościami wokalnymi za granicą. Najwięcej pochwał dostał jednak po występie podczas wieczoru sylwestrowego, który oglądał sam Ricky Martin.

Po jednym z występów sylwestrowych dostałem gratulacje od Rickiego Martina za wykonywanie jego piosenek: „She Bangs” i „Livin' La Vida Loca”. I tak właśnie mnie zauważono – dodaje wokalista.

Totoszko przyznaje, że nie porzuci tak szybko pracy w Polsce. Ma zamiar dokończyć letnią trasę koncertową. Zapowiada również, że będzie pojawiać się w Polsce z hiszpańskimi przebojami.

Repertuar będzie taki, żeby każdy mógł go zrozumieć. Raczej nie będę śpiewał tam po polsku. Ale nie boję się. Lubimy śpiewać po hiszpańsku i po angielsku, a myślę, że do kompozycji, które będą powstawały i które będę mógł tam śpiewać, na pewno napiszemy też teksty po polsku – zapewnia Totoszko.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.