Newsy

Marta Wierzbicka nie jest zainteresowana znajomością z Czesławem Mozilem

2014-05-27  |  07:10

W jednym z wywiadów Czesław Mozil wyznał, że podoba mu się młoda aktorka Marta Wierzbicka. Ona jednak deklaruje, że nigdy nie miała okazji poznać muzyka i raczej nie zdecydowałaby się z nim umówić, gdyby złożył jej taką propozycję.

Czesław Mozil słynie ze swojej słabości do pięknych kobiet. Mimo swojego zainteresowania Martą Wierzbicką nie podjął żadnych kroków, aby nawiązać z nią kontakt. Aktorka uważa jego wyznanie za niewinną fantazję.

 – Z Czesławem nigdy się nie poznaliśmy, nigdy nie rozmawialiśmy. Każdy ma jakieś marzenia – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marta Wierzbicka.

Aktorka stara się unikać spotkań z nieznajomymi. Nie umówiłaby się z Czesławem Mozilem nawet na niezobowiązującą kawę, ponieważ się nie znają i fakt, że jest on osobą publiczną, nie zmienia tego. 

Nigdy nie przyjmuję zaproszeń na kawę od osób, których nie znam. Poza tym mam swojego narzeczonego. I chyba mimo wszystko bym się bała – wyznaje młoda aktorka.

Marta Wierzbicka jest aktorką i blogerką. Szerszej publiczności znana jest głównie z serialu „Na Wspólnej” emitowanego na antenie TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy

Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze

Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.

Handel

Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.