Newsy

Marta Wierzbicka nie jest zainteresowana znajomością z Czesławem Mozilem

2014-05-27  |  07:10

W jednym z wywiadów Czesław Mozil wyznał, że podoba mu się młoda aktorka Marta Wierzbicka. Ona jednak deklaruje, że nigdy nie miała okazji poznać muzyka i raczej nie zdecydowałaby się z nim umówić, gdyby złożył jej taką propozycję.

Czesław Mozil słynie ze swojej słabości do pięknych kobiet. Mimo swojego zainteresowania Martą Wierzbicką nie podjął żadnych kroków, aby nawiązać z nią kontakt. Aktorka uważa jego wyznanie za niewinną fantazję.

 – Z Czesławem nigdy się nie poznaliśmy, nigdy nie rozmawialiśmy. Każdy ma jakieś marzenia – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marta Wierzbicka.

Aktorka stara się unikać spotkań z nieznajomymi. Nie umówiłaby się z Czesławem Mozilem nawet na niezobowiązującą kawę, ponieważ się nie znają i fakt, że jest on osobą publiczną, nie zmienia tego. 

Nigdy nie przyjmuję zaproszeń na kawę od osób, których nie znam. Poza tym mam swojego narzeczonego. I chyba mimo wszystko bym się bała – wyznaje młoda aktorka.

Marta Wierzbicka jest aktorką i blogerką. Szerszej publiczności znana jest głównie z serialu „Na Wspólnej” emitowanego na antenie TVN.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.