Newsy

Mikołaj Krawczyk: Nie skupiam się na metkach. Jestem zdeklarowanym rockowcem i ta moda mi bardzo odpowiada

2014-09-23  |  06:50
Mówi:Mikołaj Krawczyk
Funkcja:aktor, wokalista zespołu Rockoholic
  • MP4
  • Nie jestem typem, który śledzi nowinki dotyczące mody  mówi Mikołaj Krawczyk. Aktor i wokalista bardziej niż metki od znanych projektantów ceni sobie wygodę. W ubraniu musi się bowiem przede wszystkim dobrze czuć. Krawczyk przyznaje jednak, że lubi czasami zabawić się modą i mieszać style.

    Mikołaj Krawczyk twierdzi, że tkwi w nim dusza sportowca i z tego powodu lubi ubrania w sportowym stylu. Najlepiej jednak czuje się w bardziej rockowych stylizacjach. Aktor chętnie pokazuje się w ciężkich, wysokich butach, skórzanych kurtkach, z długimi włosami. Nawet na uroczystości rozdania Telekamer kilka lat temu pojawił się w ciężkich butach i skórzanych spodniach.

    Jestem zdeklarowanym rockowcem i ta moda bardzo mi odpowiada. Chociaż jedno drugiemu nie przeczy, bo jeżeli Ozzy Osbourne chodził w trampkach i dresach Adidasa do tatuaży i tego całego emploi rockowego i dobrze wyglądał, to widać, że świetnie to gdzieś tam współgra – mówi Mikołaj Krawczyk w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Artysta przyznaje, że wbrew pozorom nie przykłada dużej wagi do wyglądu. Stylizacja ma znaczenie jedynie przy dużych wyjściach, gdy trzeba dopasować strój do wagi wydarzenia. Mikołaj Krawczyk przy wyborze stroju kieruje się przede wszystkim wygodą. Najważniejsze jest, jak podkreśla, by w ubraniu dobrze się czuł.

    – Często robię sobie żarty z modowych sytuacji. Mam jednak świadomość tego, że jako osoba publiczna wychodząc gdzieś, muszę dostosować strój do okazji lub też go nie dostosować i coś tym powiedzieć. Nie jestem typem, który śledzi wszystkie nowinki dotyczące mody i skupia się na metkach – mówi Mikołaj Krawczyk.

    Aktor i wokalista jest częstym obiektem krytyki ze strony stylistów, m.in. Tomasza Jacykowa. Kontrowersyjnemu styliście nie podoba się zwłaszcza zamiłowanie Mikołaja Krawczyka do skórzanych spodni. Fryzurę artysty porównał natomiast do charta afgańskiego.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.