Newsy

Milena Sadowska (Miss Polonia 2018): Buduję własną markę biżuteryjną. Biżuteria sprawia, że jesteś osobowością

2021-06-10  |  06:17

Miss Polonia 2018 przyznaje, że chciałaby związać swoją przyszłość z mediami. Lubi brać udział w programach rozrywkowych i pracować z kamerą. Dlatego właśnie widziałaby się w telewizji. Milena Sadowska rozważa także inne możliwości rozwoju. Pracuje obecnie nad dużym projektem – własną marką biżuteryjną. Tłumaczy, że jako miss mogłaby zostać główną ambasadorką marki i pokazywać piękno biżuterii w kampaniach reklamowych.

Milena Sadowska jest zadowolona z kierunku, w jakim potoczyła się jej kariera. Przyznaje, że w podejmowaniu decyzji o udziale w programach rozrywkowych i w sesjach zdjęciowych pomaga jej menedżer. Miss Polonię 2018 cieszy to, że wciąż dostaje nowe, ciekawe propozycje.  

– Moim marzeniem zawodowym jest praca w telewizji. Bardzo możliwe, że w niedalekiej przyszłości będę miała nagrania do programu „Jaka to melodia?”. Na razie razem z menedżerem dogadujemy szczegóły. Aktualnie jestem również na początku budowania własnej marki, więc zobaczymy, jak moje życie zawodowe dalej się potoczy. Mam nadzieję, że będzie dobrze, trzymajcie za mnie kciuki – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Milena Sadowska.

Wiele znanych osób obecnie decyduje się na stworzenie własnej marki. Miss Polonia 2018 nie chce zdradzać szczegółów przedsięwzięcia. Zaznacza jednak, że projekt jest już w fazie realizacji. Według założeń marka powinna wystartować jeszcze w tym roku.

– To będzie moja własna marka biżuteryjna. Jesteśmy na początku tej drogi i już tworzą się projekty. Myślę, że przed świętami bożonarodzeniowymi już wszystko powinno być gotowe. W okresie świątecznym ludzie kupują biżuterię pod choinkę, na prezent, więc chcielibyśmy skończyć całe budowanie marki właśnie do grudnia – wyjaśnia.

Milena Sadowska tłumaczy, że produkty, które zaoferuje, będą zgodne z jej estetyką i gustem. Chce dzięki nim pokazać, jaką jest osobą. Według niej biżuteria ma niezwykłą moc. Jest nie tylko uzupełnieniem i dopełnieniem stylizacji, ale również środkiem służącym do komunikowania się z otoczeniem. Detale i akcesoria mówią wiele o właścicielu.

– Biżuteria to dodatek, który sprawia, że jesteś osobowością. To, jaką biżuterię nosisz, pokazuje twoją osobowość. Biżuteria bardzo pasuje do mnie z racji tego, że zostałam Miss Polonią i mogłabym ja na sobie bardzo dobrze zaprezentować – zaznacza.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.