Newsy

Mister 2019: Chciałbym zostać trenerem w „Tańcu z Gwiazdami”. Chcę wykorzystać swoją popularność w show-biznesie

2020-01-03  |  05:55

Daniel Borzewski zapewnia, że chciałby pożytecznie wykorzystać tytuł Mistera Polski. Dlatego oprócz sesji zdjęciowych, pokazów mody i eventów zamierza także rozwijać swoją taneczną pasję. Teraz interesuje go przede wszystkim taniec towarzyski, choćby dlatego, że marzy o tym, by zostać trenerem w „Tańcu z gwiazdami”. Zależy mu też na tym, by dać innym możliwość rozwijania swoich pasji, bo dobrze wie, że nie każdy ma do tego odpowiednie zaplecze finansowe.

Daniel Borzewski mówi, że zaczyna pracować nad tym, by odpowiednio wykorzystać wygraną w konkursie Mister Polski. Jego asem w rękawie jest taniec. Na co dzień współpracuje z grupą Volt Agustina Egurroli. Teraz zależy mu na tym, by tytuł Mistera był narzędziem do jego rozwoju jako tancerza i pomógł mu zaistnieć jako artyście.

– Traktuję ten tytuł jako narzędzie, choć wiem, że to nie jest stuprocentowa droga do kariery. Do mnie należy to, by dobrze to wykorzystać, dobrze działać, żeby ją zrobić. Chciałbym więc ten tytuł Mistera Polski połączyć z tańcem i tym się wyróżnić. Chcę być tańczącym misterem, takiego mistera jeszcze nie mieliśmy – mówi agencji Newseria Daniel Borzewski, Mister Polski 2019.

Borzewski zamierza więc zainwestować w dalszą naukę tańca. Nie tylko chce doskonalić umiejętności, które już posiada, ale także sprawdzić się w nowych stylach,  a nawet wziąć udział w popularnym programie tanecznym.

– Na co dzień tańczę hip-hop, taniec komercyjny i jak najbardziej chcę w tym działać. Ale bardzo amatorsko tańczę też taniec towarzyski, więc pomyślałem sobie, że mógłbym to rozwinąć, zrobić jakąś klasę, pójść na jakiś kurs, bo nie ukrywam, skoro otwierają mi się różne drogi, to mógłbym zostać trenerem w „Tańcu z Gwiazdami”. Tylko oczywiście do tego potrzebuję umiejętności tańca towarzyskiego. Myślę, że to jest dobry czas, żeby wykorzystać swoją popularność w show-biznesie – mówi Daniel Borzewski.

Mister podkreśla, że chciałby dobrze wykorzystać swoje „pięć minut”. Chodzi mu przede wszystkim o to, by udowodnić innym, że warto w życiu walczyć o swoje nawet najbardziej odważne marzenia, rozwijać pasje i nie bać się wyzwań.

– Stałem się bardziej rozpoznawalny i tę popularność chcę wykorzystać w mądry sposób. Chcę na swoim przykładzie pokazać, przede wszystkim dzieciom, że warto rozwijać swoje pasje, chcę również pomóc takim osobom, bo wiadomo, że nie wszystkich stać, nie wszyscy mogą ot tak to zrobić. Ja wiem, jak to wygląda od początku, wiem, co trzeba zrobić i chciałbym również podjąć się różnych inicjatyw, które pomogą dzieciom przede wszystkim znaleźć swoją drogę, swoją pasję i pomóc im to rozwinąć – mówi Daniel Borzewski.

Mister Polski 2019 zaangażował się już w akcje charytatywne, m.in. w „Szlachetną Paczkę” i „Podaruj Marzenie”. Wierzy, że podobnych inicjatyw będzie więcej, nie tylko w okresie przedświątecznym.

– To są pierwsze kroki do tego, żeby zaangażować się w coś mojego, w coś bardziej konkretnego, zrobić warsztaty czy zbiórkę dla dzieci, które nie mogą rozwinąć swojej pasji ze względu na sytuację w domu, na sytuację finansową. Myślę, że małymi krokami mogę tutaj pomóc – mówi Daniel Borzewski.

Nowy Mister Polski będzie musiał teraz poszerzyć swój zawodowy grafik o nowe obowiązki.

– Codzienność codziennością, czyli dalej trenuję i tańczę, ale oczywiście doszły też dodatkowe obowiązki typu eventy, akcje charytatywne, działanie w show-biznesie. Tego się trzymam i też chcę to wykorzystać. Do tego sesje zdjęciowe, pokazy mody. Moja codzienność troszkę się zmieniła, ale mam zdrowy rozsądek – mówi Daniel Borzewski.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.