Newsy

Monika Jarosińska: Nie rusza mnie hejt po wpisie o George'u Michaelu. Już nic mnie nie złamie

2017-01-23  |  06:25

Wokalistka przyznaje, że powinna przewidzieć konsekwencje swojego wpisu na temat przyjaźni z George'em Michaelem. Twierdzi jednak, że zamieściła go pod wpływem emocji. Zapewnia też, że nie przejmuje się falą hejtu, która ją z tego powodu spotkała. 

Po śmierci George'a Michaela Monika Jarosińska opublikowała w mediach społecznościowych wpis, w którym stwierdziła, że słynny wokalista przez trzy ostatnie lata był jej korespondencyjnym przyjacielem. O znajomości tej miały wiedzieć tylko najbliższe polskiej artystce osoby. Wpis został mocno skrytykowany przez internautów, którzy zarzucili Jarosińskiej kłamstwo i próbę wylansowania się na śmierci wybitnego muzyka.

Nie będę się tłumaczyć z czegoś, co napisałam, co było też moją prywatną sprawą. Powiedziałam już wszystko w temacie George’a i tylko jest mi po prostu przykro, że już go nie ma mówi wokalistka.

Gwiazda przyznaje, że powinna się liczyć z ewentualnymi konsekwencjami takiego wpisu, działała jednak pod wpływem emocji. Zapewnia jednocześnie, że nie przejmuje się negatywnymi, często wręcz obraźliwymi, komentarzami internautów.

– Mam to gdzieś, mówiąc tak brutalnie i brzydko mówi Monika Jarosińska.

Wokalistka twierdzi, że z wiekiem nabrała dystansu do świata, nie bierze więc do siebie opinii hejterów. Jej zdaniem są to w większości ludzie, którzy nie znają jej osobiście ani których ona nie zna. Nie wyklucza jednak, że hejterem okaże się jej znajomy lub sąsiad.

Już kompletnie mnie to nie rusza, nie dotyka, serdecznie ich pozdrawiam, bo naprawdę już mnie nic nie złamie, mogę tak powiedzieć mówi Monika Jarosińska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.