Newsy

Monika Mariotti: trzeba pracować skalpelem nad swoją duszą i umysłem, nie nad ciałem

2017-08-30  |  06:42

Poddawanie się operacjom plastycznym z próżności świadczy o niskiej świadomości życia – uważa aktorka. Jej zdaniem zamiast przywiązywać nadmierną wagę do wyglądu, kobiety powinny pracować nad swoją osobowością.

Monika Mariotti nie jest przeciwniczką chirurgii plastycznej. Uważa, że każdy człowiek ma wolny wybór i sam decyduje, co jest dla niego dobre. Aktorka podkreśla również, że dla jej oceny bardzo istotna jest motywacja do poddania się tak inwazyjnemu zabiegowi poprawiającemu wygląd jak operacja chirurgiczna.

– Jeśli robimy to dla mężczyzn czy dla wyścigu, jaki mamy między sobą my, kobiety, albo żeby zatrzymać czas, to znaczy, że mamy bardzo małą świadomość o życiu w sensie filozoficznym – mówi Monika Mariotti agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda serialu „Lifting” jest przekonana, że to nie wygląd zewnętrzny jest w życiu najważniejszy, lecz osobowość.

– Trzeba dużo pracować nad swoją duszą i umysłem, nie nad swoim ciałem – mówi Monika Mariotti.

Aktorka twierdzi, że obecnie nie poddałaby się operacji plastycznej. Zauważa jednak, że ma dopiero 40 lat, nie wie więc, jaką decyzję podejmie w przyszłości. Gwiazda jest przekonana, że nawet bez interwencji chirurga kobieta może świetnie wyglądać bez względu na wiek. Dowodem na to jest jej mama.

Wygląda pięknie, wygląda młodziej i nic sobie nie zrobiła, po prostu dba o siebie i jest piękną kobietą, mam dobry wzór – mówi Monika Mariotti.

Aktorka występuje obecnie w nowym serialu „Lifting”, w którym wciela się w postać salowej w klinice chirurgii plastycznej. Partnerują jej m.in. Joanna Moro, Tamara Arciuch oraz Olga Kalicka. Serial będzie można oglądać od 2 września na platformie Eska Go.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.